جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۸۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد فعالیت این مجموعه در سال ۱۴۰۰ با اجرای یک اثر نمایشی در سالن اصلی مجموعه، از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود.
آغاز فعالیت «تئاتر مولوی» از ۱۶ فروردینبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره زمان آغاز فعالیت‌های این مجموعه در سال ۱۴۰۰ و میزبانی از اجراهای نمایشی گفت: ما از روز دوشنبه ۱۶ فروردین با میزبانی از یک اثر نمایشی در سالن اصلی مجموعه، فعالیت خود را در سال جدید آغاز می‌کنیم. طبق بازبینی‌های انجام شده و مجوزهای صادر شده، از دهه آخر فروردین نیز میزبان ۲ اثر نمایشی دیگر می‌شویم.

وی ادامه داد: تا زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران مجموعه میزبان این آثار نمایشی است و با آغاز جشنواره تمامی فضای مجموعه میزبان برگزاری جشنواره خواهد شد.

حریری درباره اثری که از ۱۶ فروردین به صحنه می‌رود، توضیح داد: این اثر نمایشی که اقتباسی از نمایشنامه «یرما» است با کارگردانی ندا شاهرخی در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شود.

به گزارش مهر ، مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه‌ریزی برای آغاز به کار مدرسه تئاتر مولوی یادآور شد: ما آمادگی این را داشتیم که بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ فعالیت مدرسه تئاتر مولوی را آغاز کنیم ولی به دلیل اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی و اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین فعالیت مراکز آموزشی در گروه ۳ مشاغل ستاد ملی مقابله با کرونا قرار داد، این امر با تأخیر همراه شد.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: امیدوارم با برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی، از اوایل اردیبهشت سال ۱۴۰۰ مدرسه تئاتر مولوی فعالیت خود را آغاز کند.
نظر شما