جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۹۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
فرهنگ‌سرای امید از علاقه‌مندان به گویندگی دعوت می‌کند تا در رویداد تست صدا شرکت کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای امید با همکاری کانون هنری رسانه‌ای سرزمین صدا با برگزاری رویداد تست صدا، استعدادهای گویندگی و فن بیان را شناسایی می‌کند. 

این کانون رسانه‌ای به منظور آموزش گویندگان مستعد و خلاق به صورت تخصصی از همه علاقه‌مندان به گویندگی دعوت کرده است تا در این تست صدا که به صورت رایگان برگزار می‌شود، شرکت کنند. نفرات برگزیده جهت تکمیل تیم گویندگان این کانون زیر نظر محمدرضا حزینی دعوت به همکاری می‌شوند. 

کانون هنری رسانه‌ای سرزمین صدا در حوزه‌های گویندگی و نمایشنامه‌خوانی فعالیت می‌کند. از جمله فعالیت‌های شاخص این کانون می‌توان به ویژه‌برنامه خوانش گلستان سعدی با عنوان «مراقب باشیم» در فرهنگ‌سرای امید اشاره کرد. 

محمدرضا حزینی از گویندگان باسابقه کشور است که تا کنون چندین اجرای نمایشنامه‌خوانی داشته است. او در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در بخش رقابتی حضور داشت. 

علاقه‌مندان تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده و نام و نام خانوادگی خود را برای شرکت در این تست صدا به شماره ۰۹۱۰۶۳۸۴۳۹۴ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.
نظر شما