شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کتابخانه علامه طباطبایی(ره) فرهنگسرای کار و تعاون برای بالا بردن سطح آگاهی و مطالعه شهروندان برای سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان سه کتاب خوب فروردین ماه 1400 را معرفی کرد. این کتابخانه هر ماه سه کتاب خوب را معرفی می کند.
سه کتاب خوب فروردین 1400معرفی شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، این برنامه با شعارکتاب خوب مردمان خوب و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به شهروندان برگزارشده است.
نرگس خاتون در راه است، بانویی به نام ملیکه، خواستگاری، بمان حکیمه!، خبری که راست بود، جعفر دروغ‌گو، سه نشانه، دل تنگ، اولین رابط و آخرین رابط» عناوین ;کتاب 10 داستانی از امام زمان(عج)  است.

 کتاب 10 داستانی از امام زمان(عج) به قلم فریبا کلهر و تصویرگری سید حسام‌الدین طباطبایی برای گروه سنی کودکان، منتشر شده است. همچنین راز سیمرغ قصه ماجرای دسته‌ای از مرغان دریایی است که لانه‌هایشان را در ساحل دریایی بنا کرده بودند، که در آن هیولایی زندگی می‌کرد. هر از چند گاهی هیولا  موجی ایجاد می‌کرد و لانه‌های طیطوها را از بین می برد. این کتاب نوشته مریم شریف رضویان نشر طاهر برای گروه سنی نوجوان است.
برای گروه بزرگسال زندگی خود را دوباره بیافرینید نوشته جعفری یانگ از انتشارات ارجمند معرفی شده است نویسندگان این کتاب بر اساس خلاقیت و تدبیراندیشی توانسته‌اند ابزارهای اثرگذاری برای تغییر روابط بین‏فردی و روابط شغلی تدوین کنند. به دنبال این تغییرات، زندگی تغییر شگرفی خواهدکرد. این ها نشان می‌دهد که نویسندگان از بینش بالینی، حساسیت و شفقت خاصّی برای راه‌حل اندیشی مشکلات بین‏فردی و مشکلات شغلی برخوردارند.
کتابخانه علامه طباطبایی هر ماه سه کتاب خوب برای گروه های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان معرفی می کند.



نظر شما