شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۱۵۰۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری و سازمان بسیج شهرداری تهران چهارشنبه ۱۸ فروردین امضا شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری و سازمان بسیج شهرداری تهران چهارشنبه ۱۸ فروردین برگزار شد. در این نشست حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس و تعدادی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری و مجتبی سالک مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران حضور داشتند. 

حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری در این نشست عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های متمایز دین اسلام، فرهنگ کمک به همنوع است که در مکتب ما، ریشه اخلاقی و اعتقادی دارد و حتی ممکن است خود فرد هم منفعتی از این کمک نبرد. خیلی وقت‌ها یک فرد خودش محتاج است، اما به همنوعش کمک می‌کند. این نتیجه بیش از هزار و ۴۰۰ سال مجاهدت و ایثار است و انقلاب اسلامی ثمره چنین پیشینه‌ای است. پس اگر کسی در جمهوری اسلامی خیانتی کند، باید به پیامبر(ص)، ائمه اطهار و همه کسانی که در طول تاریخ از جانشان گذشتند، پاسخ بدهد. 

وی افزود: بسیج تبلور مشارکت اخلاقی و اعتقادی و ثمره بسیجی‌گری پیامبر اکرم(ص) است. از این جهت، کار بسیج حساسیت بالایی دارد و اگر خطایی از کسی سر بزند، تاوان سنگینی دارد. بسیجی هر کاری کند، پای انقلاب اسلامی می‌گذارند. البته اجر کار بسیجی و جهادی هم بسیار زیاد است.

حجت‌الاسلام امرودی تصریح کرد: یکی از افتخارات سازمان فرهنگی هنری استفاده از ظرفیت نیروهای خودش است. قاطبه کارکنان سازمان بسیجی و انقلابی هستند و این تفاهم‌نامه باعث می‌شود از قابلیت‌های این نیروها بهره ببریم. باید جلوتر از این تفاهم‌نامه‌ها حرکت کنیم و پیش برویم. در حوزه فرهنگ و رسانه، داریم در موضوعاتی مانند ایثار، مقاومت، جهاد، شهادت و... کار جدی می‌کنیم و از عنوان و نشان و... هم عبور کرده‌ایم. 

وی در پایان گفت: تولیدات فرهنگی مشترک، برگزاری جشنواره‌ها و... تعدادی از زمینه‌های همکاری سازمان فرهنگی هنری و بسیج شهرداری تهران است و امکانات ما هم در اختیار بسیج خواهد بود. 

مجتبی سالک مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران نیز امضای این تفاهم‌نامه را اقدام مهم و سازنده‌ای دانست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران فعالیت‌های جهادی ویژه‌ای پیش‌بینی و اجرا شود. 

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری و سازمان بسیج شهرداری تهران پایان‌بخش این نشست بود.



مطالب مرتبط
نظر شما