جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۰۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
در قالب پویش سه جیم (جنگ جهانی جمعیت)، ۷۳ محصول با موضوع فرزندآوری از یکم اردیبهشت ماه در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرضیه خسروی بروجنی رییس فرهنگ‌سرای اخلاق و دبیر اجرایی پویش مجازی «سه جیم» با اشاره به اعلام نرخ رشد جمعیت ۰/۶ درصد در سال ۹۹ و کاهش نرخ باروری در ۳۰ ساله اخیر افزود: به منظور ترویج فرهنگ فرزندآوری و رشد موالید و همچنین آگاهی‌رسانی درباره چالش‌های کاهش جمعیت، ۷۳ محصول مجازی در قالب‌های موشن‌گرافیک، استاپ‌موشن، مینیمال‌گرافیک و پوستر مجازی با مشارکت گروه پزشکان سپیدار تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شود. 

رییس فرهنگ‌سرای اخلاق افزود: در سلسله‌تولیدات مجازی «سه جیم»، به چالش‌های کاهش جمعیت و رشد موالید، بحران سالمندی، عوامل بازدارنده فرزندآوری در ایران، معایب تک‌فرزندی و نهایتاً نسل‌کشی به سبک سقط جنین اشاره شده است. 

وی ادامه داد: همچنین در تعدادی از محصولات تولیدی برای تبیین ابعاد دینی و روایی فرزندآوری، از بیانات ائمه معصومین (علیهم‌السلام) بهره برده شده است. ۳۱ پوستر، ۱۱ مینیمال‌موشن، ۲۴ استاپ‌موشن و ۷ موشن‌گرافیک از یکم اردیبهشت ماه از طریق صفحات اینستاگرام این پویش به نشانی @sejiim و کانال آپارات به نشانی https://www.aparat.com/sejiim و همچنین شبکه نشر تمامی فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران منتشر می‌شود.

دبیرخانه پویش مجازی «سه جیم» در فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ پاسخگوی سؤالات علاقه‌مندان است.

نظر شما