شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۱۵۰۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کتابخانه کوثر منطقه 5 برنامه مجازی «صیاد دل‌ها» را با مروری بر زندگی و خاطرات شهید علی صیاد شیرازی منتشر کرد.
مروری بر خاطرات شهید صیاد شیرازی در برنامه «صیاد دل‌ها»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه کوثر در خانه فرهنگ آیه برنامه مجازی «صیاد دل‌ها» را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک زندگی شهدا و به مناسبت گرامی‌داشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، با مروری بر زندگی و خاطرات این شهید والامقام، در بستر شبکه‌های مجازی منتشر کرد.


علی صیاد شیرازی یکی از فرماندهان بزرگ و بی‌بدیل ارتش ایران در دوران جنگ تحمیلی به شمار می‌رود که با ایجاد وحدت میان قوای مسلح کشور و نیروهای دفاعی، حفظ تمامیت ارضی کشور با طراحی و فرماندهی عملیات‌های بزرگ و خلق پیروزی‌های بی‌شمار خدمات بزرگی برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های کشور و نظام انجام داد.


وی در ۲۱ فروردین ۱۳۷۸در حالی که با خودروی خود به قصد عزیمت به محل کارش از خانه خارج شده بود، مظلومانه به دست عوامل گروهک تروریستی منافقین به درجه رفیع شهادت نائل شد؛ بعد از شهادت درجه سپهبدی از طرف مقام معظم رهبری به وی اعطاء شد.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این صفحه به نشانی @khanehfarhangayeh برنامه مجازی «شهید قلم» را تماشا و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.



نظر شما