جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۱۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
خانه کاریکاتور ایران به عنوان یکی از مراکز تخصصی کاریکاتور، از ابتدای تاسیس تاکنون تلاش کرده تا زمینه‌ای برای معرفی تجربیات حرفه ای و تخصصی هنرمندان این عرصه و گسترش فعالیت های نمایشگاهی، پژوهشی و آموزشی مرتبط با آن فراهم کند.
وب سایت اختصاصی خانه کاریکاتور ایران رونمایی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خانه کاریکاتور ایران به عنوان یکی از مراکز تخصصی کاریکاتور، از ابتدای تاسیس تاکنون تلاش نموده تا زمینه ای برای معرفی تجربیات حرفه ای و تخصصی هنرمندان این عرصه و گسترش فعالیت های نمایشگاهی، پژوهشی و آموزشی مرتبط با آن فراهم کند.  به همین منظور سایت جدید و اختصاصی این مرکز با هدف توسعه و تقویت بنیان های کارتون و کاریکاتور در بخش های مختلفی همچون: اخبار، فراخوان ها، جشنواره ها و مسابقات ملی و بین المللی، معرفی آثار هنرمندان، اثر روز، نمایشگاه مجازی و ... طراحی شده و در تاریخ 29 فروردین 1400 رونمایی و قابل بهره برداری خواهد شد.

در همین رابطه شهرام بابایی رییس خانه کاریکاتور ایران گفت: امروزه رسانه های هنری تحت وب، نقش تعیین کننده ای در ایجاد جریان های هنری پویا و معرفی هنرمندان خلاق در عرصه های ملی و بین المللی داشته و در گسترش گرایش های متنوع هنرهای تجسمی بسیار تاثیرگذار بوده اند. 
در این میان، معرفی رویداد های مرتبط با کارتون و کاریکاتور که توامان بار هنری و مفهومی مضاعفی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و ... داشته،  از اهمیت بالایی برخوردار است.  
وی افزود: با توجه به تحولات و رشد پر سرعت رویدادهای این حوزه و ضرورت آگاهی یابی، اطلاع رسانی و همگام سازی هنرمندان ایرانی برای تعامل با یکدیگر و سایر نقاط جهان، کمبود رسانه های تخصصی که همچون مرجعی در اختیار هنرمندان باشد، احساس می شود. از این رو خانه کاریکاتور ایران به عنوان یکی از مراکز تخصصی کارتون و کاریکاتور، همواره تلاش کرده تا زمینه ای برای معرفی تجربیات حرفه ای و تخصصی هنرمندان این عرصه و گسترش فعالیت های نمایشگاهی،پژوهشی و آموزشی مرتبط با آن فراهم کند . بنابراین وب سایت اختصاصی این مرکز با هدف توسعه و تقویت بنیان های کارتون و کاریکاتور طراحی شده و پنجره تازه ای را به روی هنرمندان این عرصه گشوده است. 

نشانی سایت خانه کاریکاتور ایران www.cartoonhouse.ir  
تهران| خیابان دکتر شریعتی| تقاطع اتوبان شهید همت | خیابان داود گل نبی غربی | بعد از میدان احمدی روشن (کتابی) | پلاک 44 | 
تلفن: 22868600


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
سلام زحمت كشيديد يك سايت با ماژول هاي خاي و متكي به چند عكس را افتتاح كرديد
نظر شما