جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۱۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
معاون سیما با اشاره به پیش‌بینی حدود ۹۰۰ ساعت برنامه ویژه انتخابات خردادماه، گفت: این میزان برنامه‌سازی می‌تواند زمینه لازم برای مشارکت حداکثری و پرشور مردم را فراهم کند.
پخش ۹۰۰ ساعت برنامه ویژه انتخابات در تلویزیون
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمید شاه‌آبادی امروز سه شنبه ۲۴ فروردین در جلسه ستاد انتخابات سیما، گفت: معاونت سیما در دوره جدید، توجه و تمرکز خود را بر سه مناسبت مهم نوروز، ماه مبارک رمضان و انتخابات گذاشته است تا با برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های درست و به‌موقع بتواند در عرصه برنامه‌سازی به شایستگی عمل کند. با توفیق الهی تجربه موفق نوروز را پشت سر گذاشتیم؛ در این مناسبت کارهای ارزشمندی روی آنتن رفت که حاصل تلاش همه همکاران در معاونت سیما بود.

وی افزود: جنس انتخابات ریاست جمهوری از بقیه مناسبت‌ها متمایز است و حساسیت زیادی دارد درواقع، از هم‌اکنون در حال و هوای انتخابات هستیم و کمیته‌ها باید برنامه‌های خود را با دقت بیشتری پیش ببرند.

شاه‌آبادی با اشاره به پیش‌بینی حدود ۹۰۰ ساعت برنامه ویژه انتخابات خردادماه، گفت: این میزان برنامه‌سازی می‌تواند زمینه لازم برای مشارکت حداکثری و پرشور مردم را فراهم کند.

معاون سیمای سازمان صداوسیما، ادامه داد: البته مهم‌تر از میزان تولیدات انتخاباتی، کیفیت آثار است. برنامه‌های سیما باید با رعایت کامل اصل بی‌طرفی و به صورت هنرمندانه و هوشمندانه موجب ارتقا بینش و آگاهی عموم مردم شود و فضا را برای انتخاب دقیق آماده کند.

شاه آبادی تأکید کرد: باید در این برنامه‌ها مباحث تبیینی و تحلیلی شرایط روز کشور با استفاده از ساختار اثرگذار مستند گنجانده شود و تمام سعی سیما بر تحقق مشارکت حداکثری متمرکز شود.

وی ادامه داد: تولید قطعات اختصاصی ویژه فضای مجازی و پادکست نیز از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، حال و هوای انتخاباتی و موج مشارکت پرشور مردم را به زیبایی نمایش دهیم.

معاون سیمای سازمان صداوسیما، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت اندیشکده‌ها و محققان فعال و انقلابی آن‌ها بسیار مهم است و سیما از آثار علمی و کاربردی این اندیشکده‌ها که به دغدغه‌های کشور و مردم می‌پردازد، بهره بیشتری خواهد برد.

شاه‌آبادی در پایان این نشست همچنین بر ارزیابی کیفی برنامه‌های ویژه انتخاباتی تاکید کرد و خواستار ارزیابی مداوم برنامه‌ها و عملکرد شبکه‌ها از سوی ستاد انتخابات معاونت سیما شد.

بر اساس این گزارش به نقل ازخبرگزاری فارس، در این جلسه حسن ملکی دبیر ستاد انتخابات سیما و همچنین رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات این معاونت گزارش عملکرد و اقدامات چند ماهه گذشته خود را ارائه کردند.
مطالب مرتبط
نظر شما