جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۱۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تداوم برنامه‌های جهادی و کمک‌های مؤمنانه در حوزه مواسات و حمایت از نیازمندان، ویژه‌برنامه «نذر سردار»، برنامه اطعام کریمانه را بر بستر پلتفرم نذر سردار اجرا می‌کند.
توزیع بیش از ۱۰ هزار وعده غذای گرم در ویژه‌برنامه «نذر سردار»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ایمان کرد مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگ‌سرای ملل گفت: سال گذشته و همزمان با ایام بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سازمان فرهنگی هنری شهرداری توفیق داشت تا در قالب برنامه «نذر سردار» و همکاری خیرین تهرانی بیش از ۵۰ هزار وعده غذای گرم را در بین نیازمندان توزیع کند.
 
کرد افزود: در این برنامه که توزیع ۱۰ هزار وعده غذای گرم، هدف گذاری شده بود با استقبال خوب خیرین و البته تلاش جهادی همکاران فرهنگی مناطق ۲۲ گانه و مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری، بستری ایجاد شد که مردم با هر وسع مالی نذورات خود را از طریق پلتفرم نذر سردار واریز کنند و همزمان منطقه دلخواه خود برای توزیع غذا و حتی نوع غذا را انتخاب کنند و در فاستبقوا الخیرات نذر سردار شریک شوند.

رییس فرهنگ‌سرای ملل با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان، بر آستان جانان گفت: این طرح در قالب بسته برنامه‌های بر آستان جانان برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است و از عموم خیرین و شهروندان تهرانی دعوت می‌کنیم که اگر نذوراتی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، باب الحوائج، حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام دارند و با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌ها امکان ادای آن را ندارند، در قالب این برنامه و با مراجعه به سایت نذر سردار در این طرح خداپسندانه اقدام کنند.

کرد در پایان اشاره کرد: هم اکنون پلتفرم این برنامه در اینترنت در دسترس عموم قرار دارد و شهروندان می‌توانند با هر میزان بضاعت و امکان مالی از طریق این سایت یکی از چهار نوع غذای پیشنهادی را سفارش داده تا در هر منطقه‌ای که مد نظر آنان است همزمان با میلاد کریم اهل بیت و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتان توزیع شود. فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲ گانه با مشارکت مؤسسات خیریه فهرستی از نیازمندان واقعی هر منطقه را شناسایی کرده‌اند که غذاهای یادشده به صوت گرم در بین آنان توزیع خواهد شد.

خیرین و عموم علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند به سایت نذر سردار واقع در آدرس اینترنتی http://nazresardar.farhangsara.ir/ مراجعه کنند و در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی و اطلاع در این زمینه با شماره تلفن  22671718 تماس بگیرند.

نظر شما