پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۲۴۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
طبق اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب‌های مرجع چاپ شده پیش از سال ۱۳۹۲ می‌توانند در نمایشگاه مجازی قرآن کریم عرضه شوند.
کتاب‌های مرجع قدیمی در نمایشگاه قرآن عرضه می‌شوندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، طبق اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب‌های مرجع چاپ شده پیش از سال ۱۳۹۲ می‌توانند در نمایشگاه مجازی قرآن کریم عرضه شوند.

مرتضی خدمتکار مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن کریم در گفت‌وگو با فارس درباره این آثار گفت: طبق اعلام قبلی دبیرخانه نمایشگاه قرآن کریم فقط کتاب‌هایی که از ابتدای سال ۱۳۹۲ تا اسفند ۱۳۹۹ منتشر شده‌اند اجازه فروش در نمایشگاه قرآن دارند، اما در این راستا کتاب‌های مرجع استثناء هستند و ناشران می‌توانند این کتاب‌ها را در نمایشگاه امسال عرضه کنند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال اگر ناشری پیش از سال ۱۳۹۲ مجموعه المیزان را چاپ کرده و هنوز همه تیراژ‌های اثر فروش نرفته‌اند می‌توانند در نمایشگاه مجازی قرآن کریم در معرض فروش قرار بگیرند.

خدمتکار با بیان اینکه صاحبان کتاب‌های مرجع باید در سامانه معاونت نام‌نویسی کنند گفت: ناشرانی که صاحب آثار فوق هستند باید تا پایان فروردین‌ماه نسبت به ثبت‌نام و ثبت آثار خود اقدام کنند و در صورت تأیید می‌توانند آثارشان را در نمایشگاه عرضه کنند.

بر اساس این گزارش به نقل از خبرگزاری فارس، اطلاعیه معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد درباره عرضه کتاب‌های مرجع قبل از سال ۱۳۹۲ به شرح زیر است:
به اطلاع می رساند، شورای برنامه ریزی نمایشگاه مجازی قرآن کریم به منظور حمایت از ناشران کتب قرآنی و دینی مصوب کرد، آن­ دسته از ناشران کتب قرآنی و دینی که دارای کتاب‌های مرجع چاپ شده، پیش از سال ۱۳۹۲ هستند، می‌توانند جهت عرضه و فروش این کتاب‌ها (کتب مرجع) در نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حداکثر تا ۳۱ فروردین‌ماه، با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی qia.farhang.gov.ir اقدام به تکمیل فرم و ثبت مشخصات دقیق آثار چاپی خود (صرفاً کتب مرجع) کرده تا پس از بررسی و تأیید از سوی«کمیته فروش نمایشگاه» نسبت به قرار دادن آن در فهرست کتاب‌های قابل عرضه، اقدام لازم صورت پذیرد.

اطلاعات مورد نیاز اثر شامل عنوان اثر، شابک، سال چاپ، تعداد مجلدات، وزن دقیق، قیمت، تعداد موجودی، تصویر جلد همچنین متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال، با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۶ تماس حاصل کنند.
نظر شما