جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۲۴۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
گفته می شود برخی مدیران ‌و کارمندان منتسب به شهرداری آبادان از سهمیه واکسن کرونای اختصاص یافته به پاکبانان این شهرداری که در معرض شدید آلودگی با پسماندهای خطرناک قرار دارند سواستفاده کرده و واکسن تزریق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه برخی در شورای شهر و شهرداری آبادان از سهمیه واکسن کرونای اختصاص یافته به پاکبانان واکسن تزریق کردند گفت: با توجه به اینکه پاکبانان یکی از اولویت‌های تزریق واکسن هستند طبق فهرستی که روزانه از سوی مدیران شهرداری آبادان به مرکز بهداشت ارسال می شود افراد معرفی شده طبق لیست واکسن کرونا دریافت کردند. 

شکراله سلمان زاده به خبرگزاری ایرنا گفت: متاسفانه در این میان تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان که اسامی آنها در فهرست ارایه شده از سوی این شهرداری بود واکسن کرونا تزریق کردند. از آنجا که افراد هنگام تزریق واکسن ماسک بر چهره داشتند، شناسایی آنها برای همکاران میسر نشد اما نام این افراد در فهرست ارسالی از سوی شهرداری آبادان قرار داشت.
این در حالی است که شهردار آبادان می‌گوید این ترس پاکبانان از واکسن کرونا علت تزریق واکسن از سوی برخی مدیران این شهرداری بوده است.





کاریکاتور- ناپاکان به جای پاکبانان



مطالب مرتبط
نظر شما