پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۵۵۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
فرهنگسرای امید برای تکریم منزلت اجتماعی سالمندان اقدام به برگزاری برنامه «زیر سایه شما» کرده است.
فرهنگ‌سازی برای تکریم سالمندان در ویژه برنامه «زیر سایه شما»به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ، ارج نهادن به سالمندان و احترام به آنان یکی از آموزه‌های دینی ما و مولفه‌‌ای مهم در زیست شهری است. این موضوع از آنجا دارای اهمیت است که سالمندان به عنوان قشر دنیا دیده و کسانی که بخش زیادی از عمر خود را پشت سر گذاشته‌اند دارای احترامی خاص در خانواده و جامعه هستند.
فرهنگسرای امید براساس ماموریت سازمانی و رسالت فرهنگی خود که گرامی داشتن مقام و جایگاه سالمندان عزیز است، ویژه برنامه جدیدی را با عنوان «زیر سایه شما» تدارک دیده است.

ویژه برنامه «زیر سایه شما» اختصاص به تهیه تصاویر و عکس نوشته از سالمندان عزیز است که می‌بایست با کپشنی امیدبخش در سایت معرفی شده از سوی فرهنگسرای امید به آدرس:farhangsara_omid@بارگذاری شود. هدف از این برنامه ارج نهادن به جایگاه سالمندان و تشویق همشهریان به توجه بیشتر به آنان است. هم‌چنین توجه به ضرورت سلامت و نشاط سالمندان، فرهنگ‌سازی تکریم منزلت اجتماعی آنان، و ... از دیگر اهداف این برنامه است.
لازم به ذکر است که این برنامه ذیل گفتمان زیست شهری و در جهت بهبود اخلاق و فرهنگ شهروندی در موضوعات مختلفی نظیر صله ارحام، احسان و اکرام، امید به آینده، شادابی و نشاط اجتماعی است که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 و فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.
نظر شما