پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۷۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
فرزند آیت‌الله حسینی بوشهری مشاور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشاور رییس خدمات شهری از کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به نفع نیروهای انقلاب و اصولگرا انصراف داد.
انصراف فرزند آیت‌الله حسینی بوشهری از کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به نفع نیروهای انقلاب و اصولگرابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید محدصادق حسینی بوشهری فرزند آیت‌الله حسینی بوشهری مشاور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشاور رییس خدمات شهری با انتشار متنی از کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به نفع نیروهای انقلاب و اصولگرا انصراف داد.

متن این پیام به این شرح است

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی به ثمره خون صدها هزار شهید و مبارزات انقلابیون مسلمان و متعهد ولایی است، به فضل الهی در پنجمین دهه خود در مسیر پیشرفت و عدالت به زعامت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری این استاد فرزانه انقلابی، شجاع و فقیه به سوی جهانی شدن پیش می رود اکنون که در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم این تکامل براساس رهنمودهای معظم له نیاز به نیروهای کارآمد، متعهد و متخصص دارد. 

اینجانب سید محمد صادق حسینی بوشهری براساس احساس تکلیف و خدمتگزاری به مردم عزیز و شهید پرور شهر تهران که سالها در سیستم مدیریت شهری انجام وظیفه نموده ام براساس تجربیات خود در قامت کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران برای خدمتگزاری به مردم فهیم پایتخت ثبت نام کرده ام، که مورد تأیید دستگاههای مجری و نظارتی قرار گرفته و به لطف خداوند این حضور مورد استقبال روحانیت، گروهای جهادی، احزاب مختلف اصولگرا و بسیاری از همکاران بزرگ خانواده شهرداری تهران واقع شد.

با توجه به اینکه در بین کاندیداهای اصولگرا  تعداد قابل توجهی از نیروهای متخصص شهری، کارآمد و متعهد حضور دارند در جهت حمایت از لیست جریان انقلابی و اصولگرا و به توصیه پدر بزرگوارم حضرت آیت الله حسینی بوشهری که تمام عمر خویش را در خدمت انقلاب و اسلام سپری نموده است انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام می نمایم.

امیدوارم با حضور پر شور در پای صندوق های رای و انتخاب درست و شایسته که صرفه و صلاح انقلاب، شهر تهران و شهروندان را در پی دارد، طعم خدمت صادقانه به دور از شعار زدگی و اتلاف وقت و سرمایه را برای پایتخت ام القرای جهان اسلام به ارمغان آورد.

سید محد صادق حسینی بوشهری

نظر شما