چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۵۷۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
به همت فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات
کانون شهروند و شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات اولین وبینار «مشاغل زیر پوست شهر هوشمند» را برای جوانان، دانشجویان و علاقه‌مندان به ایجاد کسب و کارهای نوین برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کانون شهروند و شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات اولین وبینار «مشاغل زیر پوست شهر هوشمند» را سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ برای جوانان، دانشجویان و علاقه‌مندان به ایجاد کسب و کارهای نوین برگزار می‌کند. 

کانون شهروند و شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات یکی از محورهای فعالیت‌های خود را بر پایه فرهنگ‌سازی و آموزش مهارت‌های مشاغل نوظهور قرار داده است. بر همین اساس، اولین وبینار «مشاغل زیر پوست شهر هوشمند» توسط ستاره امیری دبیر این کانون و محمدباقر سیف‌اللهی عضو انجمن مدیریت پروژه ایران و نیز مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان متین رایانه به تشریح واقعیت شهر هوشمند و تکنولوژی‌های مورد استفاده در آن خواهند پرداخت. همچنین از بعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برخی از مشاغل این حوزه را معرفی کرده و مهارت‌های شخصی و اکتسابی هر یک را مطرح خواهند کرد.

شرکت در این وبینار آموزشی رایگان بوده و شرکت‌کنندگان در این وبینار در صورت تمایل به شرکت در دوره‌های آموزشی پیشرو این کانون از تخفیف ویژه ۱۰ درصدی برخوردار خواهند شد. علاوه بر اینکه می‌توانند به صورت رایگان به عضویت رسمی کانون شهروند و شهر هوشمند تا پایان شهریور ماه در آمده و از سایر خدمات و مزایای آن بهره‌مند شوند. مخاطبان این برنامه نسل جوان و به ویژه دانشجویان و افراد جویای کار هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق  لینک: yun.ir/g1tbx5 در این وبینار ثبت نام و شرکت کنند. 
نظر شما