جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۵۸۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
مخاطبان هنرهای تجسمی می‌توانند در آغاز دهه سوم اردیبهشت و روزهای پایانی ماه رمضان در چند نمایشگاه مجازی از آثار هنری بازدید کنند.
آخرین روزهای ماه رمضان و هشت نمایشگاه مجازی برای گالری‌گردی در خانهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، تعدادی از گالری‌ها در روزهای شیوع کرونا با استفاده از فضای مجازی فرصتی را برای علاقه‌مندان هنر فراهم کرده‌اند تا در فضایی امن به تماشای آثار هنری بپردازند. 

بهارک: نمایشگاه مجازی نقاشی‌های سلیمه قزل تا ۲۶ اردیبهشت در وبسایت و اینستاگرام نگارخانه بهارک به نشانی baharak.gallery@برپاست.

پروژه‌های نیومدیا : نمایشگاه آنلاین «متن‌ها و نقشه‌های روایی» با کارهایی از نهال جعفری، شمیم تعصب، آناهیتا رضایی، آزاده ذاکری، شهاب انوشا، مبینا کستانی‌خواه، امیرعلی قاسمی، سروناز یساری، آزاده به کیش و علی اژدری در وب‌سایت پروژه‌های نیومدیا به نشانی https://newmediasoc.com/fa/projects/1001/ در دسترس است.

اِو: پروژه «اِوآنلاین» برای معرفی و فروش آنلاین آثار هنرمندان شهرهایی به‌جز تهران در نشانی  ev.artgallery@برپاست.

گلستان: نمایشگاه آنلاین نقاشی‌های شهریار صمصام در وب سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

موزه هنرهای معاصر فلسطین: نمایشگاه مجازی کاریکاتور «به رسم رمضان» در وبگاه فرهنگستان هنر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. علاقه‌مندان برای بازدید این نمایشگاه می‌توانند به سایت فرهنگستان هنر به نشانی www.honar.ac.ir مراجعه کنند.

حوزه هنری: تور مجازی آثار منتخب مسابقه کارتون، کاریکاتور و پوستر «فلسطین تنها نیست» در لینک  http://hozehonari.ir/tour5  قابل مشاهده است.

نگر: سومین نمایشگاه مجازی «منتخب» با آثار گروهی از هنرمندان گالری نگر در صفحه اینستاگرام negaronline_artgallery برپاست.

میکا: نمایشگاه مجازی طبیعت بیجان های فرشته ستایش در سبک فلورال ابسترکت تا روز ۲۲ اردیبهشت در سایت گالری میکا به نشانی https://micaartgallery.com/en/ برقرار است.

نظر شما