جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۸۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
ویدیوکلیپ "نور دل‌ها" شامل بیانات مهم رهبر حکیم انقلاب به مناسبت عید سعید فطر، از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، "نور دل‌ها" عنوان پنجاه و یکمین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدویی" نشان " است که همزمان با حلول ماه شوال و عید سعید فطر توسط این فرهنگسرا تولید و منتشر شده است.
در اثر بیانات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون پایان ماه مبارک رمضان و حلول ماه شوال و عید سعید فطر که در آن فرد مسلمان با انجام فرایض دینی نظیر روزه، قرائت قرآن مجید، ذکر و دعا با حسنات فراوان حاصل از آنها، که موجب نورانی شدن دل‌ها و زدودن زنگارها از دل و جان و وارد یک سال نو، مرحله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی نو و در واقع یک حیات نو و ولادت نو میشود و همچنین تاکید ایشان بر حفظ و ذخیره این نورانیت و زلالی دل و حفظ نزدیکی به خداوند متعال مورد بازخوانی قرار گرفته است.
مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.


علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می توانند به صفحه فرهنگسرای ابن سینا در آپارات به آدرس  Farhangsara_ebne_sina  مراجعه فرمایند.


مطالب مرتبط
نظر شما