جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۸۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 با هدف تکریم خانواده های نیازمند و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا رزمایش کمک مومنانه در قالب برنامه های متعدد در جنوب غرب پایتخت اجرا می‌کند.

توزیع بسته های معیشتی مومنانه میان نیازمندان جنوب غرب پایتخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 با هدف تکریم خانواده های نیازمند و با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا رزمایش کمک مومنانه در قالب برنامه های متعدد در جنوب غرب پایتخت اجرا می کند.

به گفته سید احمد موسوی رییس فرهنگسرای خاتم(ص) تاکنون هشت برنامه با رویکرد کمک مومنانه در منطقه 18 اجرا شده است که آخرین آن در قالب بسته برنامه های رمضان بود.

وی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ادامه برنامه های متعدد مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 با موضوع کمک مومنانه، با مشارکت مناطق 19 و 21 رزمایش کمک مومنانه در قالب تهیه و توزیع یکصد بسته معیشتی در بین نیازمندان مناطق به کمک خیرین و هیات های مذهبی اجرا شد.

موسوی افزود: هم چنین همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه کریم اهل بیت در قالب کمک های مومنانه در منطقه 18 برگزار شد.در این برنامه با مشارکت خیرین و نیکوکاران کانون مادر و کودک پارسیران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن(ع) ارزاق رمضانی میان نیازمندان منطقه توزیع شد. در قالب کمک های مومنانه هم چنین برخی اقلام مورد نیاز دانش آموزان محروم منطقه نیز جمع آوری و به آنان تحویل شد.

مدیز مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 در باره پویش گره گشا نیز اظهار داشت: پویش مردمی گره گشا نیز همزمان با ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های خیرین برای تسهیل ازدواج جوانان بود. در این طرح، زمینه شناسایی نیازمندان و هم چنین مشارکت خیرین در تامین اقلام ضروری جهیزیه از طریق راه اندازی سامانه‌ی ویژه و با مشارکت گروه های جهادی و کانون های فعال بانوان فراهم شده است.

وی افزود: فرهنگسرای خاتم(ص) اقدام به راه اندازی سامانه ای به آدرسgerehgosha.farhangsara.ir نموده است تا ضمن اطلاع رسانی مناسب شرایط جلب مشارکت و جذب کمک های خیرین را فراهم سازد.

موسوی تاکید کرد: خیرین می توانند تا پایان اردیبهشت ماه با مشارکت در این پویش در هر سطح ممکن، سهمی در این کار خیر ایفا نموده، در شرایط خاص کرونایی به یاری نسل جوان شتافته و برای ترویج سنت حسنه ازدواج همکاری کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما