سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۱۶۰۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
آیین تجلیل از «کانون مذهبی بر ستیغ چکاد» فرهنگ‌سرای خانواده به عنوان کانون ماه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اول خرداد در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تجلیل از کانون مذهبی «بر ستیغ چکاد» فرهنگ‌سرای خانواده به عنوان کانون ماه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اول خرداد در فرهنگ‌سرای خانواده برگزار شد.

این مراسم با حضور شیوا مقدم رییس فرهنگ‌سرای خانواده، حمیدرضا جعفرخونوئی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی و هنری و دبیر و اعضای کانون برگزار و طی آن از کانون برستیغ چکاد فرهنگ‌سرای خانواده به جهت مشارکت و همکاری در اجرای برنامه‌های کانونی و فراگیر سازمانی تقدیر شد.  

شیوا مقدم گفت: کانون مذهبی بر سیتغ چکاد با حضور جوانان مؤمن، تحصیلکرده و متخصص که به خوبی توانایی کار مذهبی فاخر را دارند تشکیل شده است و برنامه کانون ماه موجب تقویت روحیه کانون‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری می‌شود.

در ادامه این مراسم حمیدرضا جعفر خونوئی گفت: توانایی کار تشکیلاتی کانون بر ستیغ چکاد مثال زدنی است و این تجربه می‌تواند در اختیار سایر کانون‌ها قرار گیرد.
 
وی در ادامه بیان کرد: مرکز مشارکت‌ها از فعالیت‌های موثر کانون‌ها در حد توان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

در پایان این مراسم، ضمن تقدیر ازکانون بر ستیغ چکاد با اهدای لوح سپاس و نشان کانون ماه از احسان صابر و اعضای شورای مرکزی تقدیر شد. 

کانون مذهبی بر ستیغ چکاد فرهنگ‌سرای خانواده با هدف ترویج مسائل دینی و تقویت روحیه مذهبی و دینی در بین جوانان و علاقه‌مندان به مسائل مذهبی، فعالیت خود را از سال ۹۷ با حضور اعضای جوان، تحصیلکرده و مذهبی در این فرهنگ‌سرا آغاز کرد.

این کانون به دبیری احسان صابر و همکاری اعضای شورای مرکزی،  برنامه‌های خود را به مناسبت‌های مختلف و با محوریت مذهبی و دینی آغاز کرده و در سال‌های قبل از کرونا، برنامه‌های خود را به صورت میدانی اجرا می‌کرد. 

این فعالیت‌ها بعد از شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی ادامه داشت. از برنامه‌های برگزار شده این کانون در فضای مجازی می‌توان به برنامه حبل‌المتین، شب شعر غدیر با حضور شاعران آیینی مطرح کشور از جمله برقعی، بیابانکی، جان فدا و .... برنامه میلاد با سعادت امام زمان(عج)، برگزاری میلاد امام رضا، شبیه چشمه، گوهرشاد(دهه کرامت)، ماه طهور(به مناسبت ماه رمضان )، قدرجانان(به مناسبت شب های قدر) و ....... که با حضور میهمانان ویژه‌ای از جمله داوود صفر زاده، حمیدرضا برقعی، قاسم صرافان، سعید بیابانکی، شهرام شکیبا، هادی جان فدا، محمود حبیبی، دکتر خوئی، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا شجاعی و ... برگزار شد، اشاره کرد.

این کانون با حضور اعضای جوان و فعال و استفاده از ظرفیت‌های خود و همچنین ابزارهای نوین رسانه‌ای، توانستند از کانون‌های فعال فرهنگ‌سرای خانواده شمرده شوند. 



مطالب مرتبط
نظر شما