جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۶۱۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
آیین تقدیر از کانون برگزیده ماه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تقدیر از کانون نمایش حوراء برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تقدیر از کانون برگزیده ماه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تقدیر از کانون نمایش حوراء روز سه‌شنبه چهارم خرداد ماه با حضور حمیدرضا خونویی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری، سید احمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸، اعضای شورای تأسیس کانون نمایش حوراء و جمعی از مدیران و همکاران سازمانی در فرهنگ‌سرای خاتم(ص) برگزار شد.

این کانون از سال ۸۶ شروع به فعالیت کرده و به عنوان کانون مردمی در امور مذهبی فعالیت‌های نمایشی بسیاری در جشنواره‌های مختلف از جمله  نمایش میلاد نور تا ظهور خورشید، ماه روی نیزه، بهشت گمشده و... را در مناسبت‌های مذهبی اجرا کرده است.

این کانون به دبیری لیلا صالحی و اعضای شورای مرکزی خانم‌ها سمانه عباسی، سیده مریم موسوی، ندا سام نژاد و محدثه غفاری از گروه کانون «ادب و هنر» در فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به عنوان گروه نمایش بانوان فعالیت می‌کنند.

سید احمد موسوی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) در این جلسه گفت: کانون‌ها در سال گذشته با توجه به شرایط کرونا مشارکت خوب و فعالی داشته‌اند. به طور مثال کانون نمایش حوراء به گروه رادیویی ملحق شده و به نمایشنامه‌خوانی و اجرای نمایش‌های رادیویی پرداختند.

وی افزود: اجرای برنامه تقدیر از کانون‌ها با عنوان کانون ماه توسط مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری از اقدامات مؤثر فرهنگی در راستای افزایش انگیزه فعالیت بیشتر برای کانون‌های مردمی در مناطق است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از کانون نمایش حوراء با اهدای لوح سپاس و نشان کانون ماه از لیلا صالحی و اعضای شورای مرکزی تقدیر شد.


مطالب مرتبط
نظر شما