جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۱۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
نگارخانه کلک خیال فرهنگ‌سرای اخلاق مسابقه عکاسی از اماکن متبرکه را با عنوان «لحظه دیدار» برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نگارخانه کلک خیال فرهنگ‌سرای اخلاق مسابقه عکاسی از اماکن متبرکه را با عنوان «لحظه دیدار» در دو بخش حرفه‌ای و مردمی برگزار می‌کند.

این مسابقه ویژه عکاسی از نقاط مختلف اماکن متبرکه شامل گنبد، گلدسته، کاشی‌کاری، معماری، صحن و زیارتگاه‌هاست و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه عکس با فرمت JPG به دبیرخانه مسابقه بفرستند. عکس‌های ارسالی باید شامل توضیحاتی مانند مکان و زمان عکاسی، مشخصات فردی شرکت‌کننده و شماره تلفن همراه وی باشد.  

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۱۸ خرداد ماه سال جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۱۶۵۴۵۷۸۴ یا پست الکترونیکی نگارخانه کلک خیال به نشانی negarkhane.Kh@gmail.com ارسال کنند. 
 
آیین اختتامیه مسابقه عکاسی «لحظه دیدار» در دهه کرامت برگزار خواهد شد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب پنج، سه و دو میلیون ریال وجه نقد به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود. 

دبیرخانه مسابقه «لحظه دیدار» در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، طبقه دوم فرهنگ‌سرای اخلاق واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۵۳۶۰۰ آماده پاسخگویی به سؤالات احتمالی مخاطبان است.

نظر شما