جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) مسابقه بزرگ نقاشی و شعر «مهربان‌ترین پدر دنیا» را برای گروه سنی ۴ تا ۱۰ سال برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ مسابقه نقاشی و شعر «مهربان‌ترین پدر دنیا» را برای گروه سنی ۴ تا ۱۰ سال برگزار می‌کند. 

در این مسابقه کودکان می‌توانند بر اساس سبک زندگی امام خمینی(ره) نقاشی کشیده و تصویر آن را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. همچنین در بخش شعر، کودکان می‌توانند به دلخواه خود یک شعر درباره امام خمینی(ره) انتخاب کنند و بخوانند و با ارسال فیلم خوانش شعر در مسابقه شرکت کنند. 

مهلت ارسال آثار به مسابقه نقاشی و شعر «مهربان‌ترین پدر دنیا» ۳۱ خرداد ماه است و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در ۱۸ تیر ماه همزمان با روز ادبیات کودک برگزار می‌شود. جوایز مسابقه دوچرخه و ده‌ها جایزه نقدی خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را به شماره ۹۳۰۲۵۰۲۷۸۵ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۱۴۳۷۷۷ و ۴۴۱۴۳۷۷۸ تماس بگیرند یا به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای تهران به نشانی farhangsara.tehran مراجعه کنند. 

نظر شما