جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۲۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
ویژه‌برنامه فرهنگ‌سرای رویش به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ «فرهنگ‌سرای روح‌الله» را از ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه در فرودگاه مهرآباد تهران برپا می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با سی و دومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ «فرهنگ‌سرای روح‌الله» را با شعار «نسل تشنه اندیشه او» از ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در ترمینال ۲ فرودگاه مهرآباد تهران برپا می‌کند. 

فرهنگ‌سرای رویش این ویژه‌برنامه را به منظور آشنایی با سبک زندگی امام(ره) و همچنین فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و شخصیت امام(ره)، با مشارکت سپاه حفاظت هواپیمایی و اداره کل فرودگاه مهرآباد برگزار می‌کند.

نمایشگاه کتاب، نمایشگاه عکس ملاقات با امام(ره)، اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان در گروه‌های مختلف، اجرای ورک‌شاپ‌های هنری در قالب سیاه‌قلم، نقاشی رنگ و روغن، خوشنویسی، پارچه نگاری، معرق و حکاکی روی چرم با محوریت تمثال حضرت امام(ره)، ایستگاه عکس یادگاری، ایستگاه کودکان، توزیع و معرفی محصولات فرهنگی از بخش‌های مختلف «فرهنگ‌سرای روح‌الله» است که در دو بخش اجرای میدانی و ایستگاه‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۴-۶۶۶۸۸۵۵۱ تماس بگیرند و یا به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای رویش به نشانی farhangsara_rouiesh مراجعه کنند. 

نظر شما