سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۳۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ششمین قسمت کمیک‌موشن «چهل سردار» را با به تصویر کشیدن خاطره‌ای از امام خمینی(ره) تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ششمین قسمت کمیک‌موشن «چهل سردار» را با به تصویر کشیدن خاطره‌ای از امام خمینی(ره) تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.

این قسمت از «چهل سردار» که «داستان ششم: پدر، دختر و پدر» نام دارد، به ماجرای ملاقات یکی از فرزندان شهدا با امام خمینی(ره) می‌پردازد.  

دریا شهیدی نویسنده، محمدامین شفیع خانی کارگردان، محمدرضا حسینی طراح، محمدامین شفیع خوانی تدوینگر و انیماتور و فرید قبادی راوی پنجمین قسمت «چهل سردار» هستند. داستان این کمیک‌موشن از یکی از خاطرات کتاب «یاد امام و شهدا: خاطراتی از امام خمینی(ره)» اقتباس شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کمیک‌موشن را در ادامه مشاهده کنند و برای مشاهده سایر برنامه‌های مجازی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صفحه اینستاگرام این سازمان به نشانی farhangsara مراجعه کنند.

 
مطالب مرتبط
نظر شما