پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۱۶۳۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
شهر تهران بار دیگر رنگ و بوی «شهدایی» به خود می‌گیرد
مراسم استقبال و تشییع پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به همت فرهنگسرای اندیشه در بوستان شهید منفردنیاکی (اندیشه) برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم استقبال و تشییع دو شهید گمنام در منطقه 7 تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام شهدا، حضرت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع)، بار دیگر هوای شهرمان رنگ و بوی شهدایی به خود گرفته و خبری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به گوش‌مان خواهد رسید.

در روزهایی که تهران اسیر روزمرگی شده و همه مشغول به کارهای دنیایی خودشان هستند، پیکر دو شهید گمنام به تهران می‌رسد تا بار دیگر به ما یادآوری شود که آرامش و آسایش امروزمان را مدیون شهدایی هستیم که از مال و عنوان پرزرق و برق دنیا حتی راضی به ماندگاری اسمشان هم نشدند.

مراسم استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات‌های خیبر و والفجر مقدماتی به شهادت رسیده‌اند، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) به همت سپاه محمد رسوال الله(ص)، فرهنگسرای اندیشه، بنیاد شهید، شهرداری منطقه ۷، آموزش و پرورش منطقه ۷ ، شبکه سه سیما، حوزه 175 شهید موحد دانش( قرارگاه جهاد فرهنگی شهیدان موحد دانش)، ناحیه شهید مطهری، حوزه مقاومت بسیج 176 شهید مطهره و... در سطح منطقه 7 تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم روز یکشنبه 16 خردادماه از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد حجت ابن الحسن(عج) واقع در سهروردی شمالی، میدان شهید قندی آغاز شده و با سخنرانی سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) و با نوای حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی محسن عراقی و کربلایی موسی رضایی در بوستان شهید منفرد نیاکی(اندیشه سابق) ادامه پیدا می‌کند.

در این مراسم هم‌چنین گروه سرود بسیجیان حوزه ۱۷۵ شهید موحد دانش به اجرای زنده پرداخته و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.


نظر شما