جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۳۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
مسابقه اینترنتی صحیفه امام (رحمه الله علیه) با عنوان «امام دلها» با همکاری فرهنگسرای اشراق و فرهنگسرای امام (ره) از 19 تا 28 خردادماه ساعت 18 درکانال روبیکا برگزار می‌شود.
مسابقه اینترنتی «امام دل‌ها» به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 و رییس فرهنگسرای اشراق درباره اهداف مسابقه اینترنتی صحیفه امام (رحمه الله علیه) با عنوان «امام دلها» بیان کرد: معرفی فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی،  شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تقویت روحیه استکبار ستیزی با محوریت قدس، فلسطین و مقاومت از اهداف این مسابقه است.

رییس فرهنگسرای اشراق درباره این مسابقه توضیح داد: صحیفه امام(رحمه الله علیه) که در بردارنده محور‌هایی چون نامه‌های خانوادگی، اجازه نامه‌های شرعی، تلگراف‌ها و نامه‌های سیاسی و اجتماعی، احکام و فرامین، پیام ها، سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها و گفت وگوهای  حضرت امام خمینی (ره) است، حاصل دسترنج و تلاش‌های بی‌وقفه اعضای موسسه تنظیم و نشر آثار امام بوده که توجه و آینده نگری مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی است.

وی افزود: این مجموعه در سال 1377 برای اولین بار و به صورت یکجا به طبع رسید، امروز مهمترین و معتبر‌ترین مجموعه برای دسترسی به بیانات و آثار مکتوب و شفاهی سیاسی‌اجتماعی در بدو صدور تا پایان عمر شریف حضرت  امام خمینی(رحمت الله علیه) است. این برنامه ذیل ویژه برنامه امام دلها، در قالب اجرای مسابقه اینترنتی با عنوان «صحیفه امام» در موضوعات: «امام و انتخابات»، «امام و مردم»، «امام و مسئولین» از طریق فضای اپلیکیشن روبیکا، آی گپ و اینستاگرام فرهنگسراها و ... اجرا می‌شود.
دوستعلی از علاقه مندان خواست در کانال روبیکا به نشانی  https://rubika.ir/Eshragh  عضو شوند یا سوالات مسابقه  «امام دلها » را در صفحات اینستاگرام فرهنگسراهای شهر تهران دریافت کنند و پاسخ سوالات را به شماره تلفن200018374 با قید کد ملی ارسال کنند.

دوستعلی در پایان یادآور شد: مراسم قرعه‌کشی یکم تیرماه همزمان با ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود، که 20 جایزه 10 میلیون ریالی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
گفتنی است، رضا جودوی به عنوان کارشناس مجری مسابقه اینترنتی" امام دلها" است.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://rubika.ir/Eshragh به کانال مسابقات امام دلها  بپیوندند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 77326777 تماس بگیرند.
این برنامه در صفحات اینستاگرام فرهنگسراهای مناطق، برنامه آی گپ و روبیکا قابل دسترسی است . همچنین برای اطلاع بیشتر به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای اشراق به نشانی Eshragh.farhangsara @ و به سایت eshragh.farhangsara.ir مراجعه کنید.

نظر شما