شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۴۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات، نمایشگاهی از عکس‌های کمتر دیده شده از امام خمینی(ره) در فرهنگ‌سرای امام(ره) و همزمان در فضای مجازی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نمایشگاهی از عکس‌های کمتر دیده‌شده امام خمینی(ره) شامل برگزیده‌ای از مجموعه آثار عکاسان انقلاب به تعداد ۳۰ اثر در فرهنگ‌سرای امام(ره) و همزمان در فضای مجازی برگزار می‌شود. 

در نمایشگاه عکس «ملاقات با امام(ره)» که از ۲۰ خرداد تا ۷ تیر دایر خواهد بود، تصاویری از دهه‌های مختلف زندگی امام خمینی(ره)، از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۶۷ را در بر می‌گیرد  که  شامل جلسات امام(ره) با مسئولان در آستانه انتخابات، دیدار با طلاب و روحانیون، دوران تبعید در نجف، وقایع انقلاب اسلامی و دیدار با مسئولان و فرماندهان نظامی و دولتی است. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این تصاویر می‌توانند به فرهنگ‌سرای امام(ره) واقع در خیابان شهید باهنر، خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند. همچنین نمایشگاه به صورت مجازی در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای امام(ره) به نشانی Imam.farhangsaraa برپاست. 

نظر شما