چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۴۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختران، فراخوان پویش مجازی «دختر بابا» توسط فرهنگ‌سرای اخلاق منتشر شد.
فراخوان پویش مجازی «دختر بابا» به مناسبت روز دخترانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مرضیه خسروی بروجنی رییس فرهنگ‌سرای اخلاق و دبیر اجرایی پویش مجازی «دختر بابا» ارتقای کیفیت زندگی خانواده بخصوص پدران و دختران و جریان سازی فرهنگی در جهت رشد فضای ارتباطی درون خانوادگی و بهبود بینش و رفتار والدین و دختران نسبت به هم را از جمله اهداف این پویش برشمرد و گفت: سبک ارتباطی دختر با پدر،تاثیر دراز مدتی روی روابط آتی او با مردان دارد و لازمه‌اش این است که سعی شود دختر با پدر رابطه دوستانه برقرار کند تا هیچگاه شکاف نسلی و عدم درک متقابل بروز نکند.

وی اجرای پویش مجازی «دختر بابا» را همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختران به فال نیک گرفت و افزود:به منظور تبیین اهمیت پدر و نقشی که در  زندگی دختران دارند که به گفته روان شناسان،جایگاهی انحصاری در پرورش دختر است، در قالب پویش مجازی «دختر بابا»،عکس‌های دختران به همراه پدران شان از بدو تولد تا سالمندی در قالب سلفی یا یادگاری برای بارنشر در صفحه مجازی «امیدهای فردا» به شماره  09216545784 ارسال می‌شود.

خسروی بروجنی یادآور شد: همچنین دختران یا پدران می‌توانند عکس سلفی یا یادگاری دو نفره شان را در صفحه مجازی خود در اینستاگرام با هشتک #دختربابا و #روزدختران،بارگذاری کرده و صفحه پویش به نشانی omidhayefarda@
را منشن یا تگ کنند که البته این پویش ویژه تمامی دخنران و پدران و تصاویر و قاب عکس پدران شهید و پدران از دنیا رفته هم می‌شود.

دبیر اجرایی پویش مجازی «دختر بابا»‌ افزود: به منظور بهره‌مندی پدران از روش‌های ارتباط موثر پدر و دختر، ۱۰ ویدیوکلیپ با حضور کارشناس روان شناسی ملیحه امیدی در صفحه مجازی «امیدهای فردا» بارگذاری شده که خانواده‌ها بخصوص پدران می‌توانند با آن روش‌های ارتباطی آشنا شوند.

رییس فرهنگ‌سرای اخلاق، پویش مجازی «دختربابا» را جزء بسته برنامه «خورشید و ماه» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران عنوان کرد و ضمن قدردانی از مشارکت تمامی فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی تهران گفت: علاقمندانی که به هر دلیلی، امکان ارسال و یا بازنشرعکس سلفی «دختر و بابایی» خود را در فضای مجازی نداشته باشند، می‌توانند در طول دهه کرامت ،آن عکس‌ها را به فرهنگ‌سرا و یا مرکز فرهنگی نزدیک محل سکونت خود ارسال کنند.

وی مهلت زمانی شرکت در فراخوان پویش «دختر بابا» را ۲۲ خرداد تا اول تیرماه همزمان با دهه کرامت اعلام کرد و افزود: پس از پایان مهلت فراخوان، ۱۰ عکس به قید قرعه از طریق رایانه و ۱۰ عکس دو نفره  «دختر و بابایی»‌که بیشترین پسند مردمی را در صفحه مجازی omidhayefarda@کسب کنند، انتخاب و به هر کدام، مبلغ ۵ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر اهداء می‌شود.
 
دبیر اجرایی پویش مجاری «دختر بابا» ادامه داد: آیین اختتامیه پویش مجازی «دختر بابا» در نیمه اول تیر در یکی از تالارهای مرکزی شهر تهران با حضور مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی و جمعی از روسای فرهنگ‌سراهای تهران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

دبیرخانه پویش مجازی «دختر بابا» در فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و شماره تلفن 33355036  آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی علاقه‌مندان است.

نظر شما