پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۴۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
از سوی فرهنگ‌سرای اندیشه راه اندازی شد
پویش «ایران عزیز» در بسته برنامه‌ رهیافت با هدف تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و برگزیدن گزینه اصلح از سوی فرهنگ‌سرای اندیشه در فضای مجازی به راه افتاد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، برگزاری انتخابات در ایران نماد عینی از مردم سالاری و تعیین سرنوشت کشور توسط خود مردم است. حضور ملت پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح که بتواند با پشتوانه‌ قوی مردمی دولتی مقتدر را تشکیل بدهد لازمه عبور از مشکلات است. بنابراین صحنه انتخابات بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

فرهنگ‌سرای اندیشه در این برهه حساس، احساس مسئولیت کرده و وظیفه مهمی را با محوریت دو موضوع حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح تعریف کرده است. این مرکز فرهنگی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد، ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به ویژه برنامه « ما ملت امام حسینیم» اشاره کرد که چندی پیش با حضور مردم و نخبگان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همین فرهنگ‌سرا برگزار شد.

دیگر اقدام فرهنگ‌سرای اندیشه فعالیت در فضای مجازی و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات است که با ویژه برنامه مجازی «رهیافت» به استقبال انتخابات رفته است.

این ویژه برنامه که با شعار «ما ایران عزیز را دوست داریم، پس رای می‌دهیم» در فضای مجازی راه افتاده است، شامل تولید محصولات تصویری و پوسترهایی با موضوع تشویق مردم به تعیین سرنوشت خود با حضور در صحنه انتخابات است. بیان اهمیت انتخاب گزینه اصلح، تشویق اطرافیان به حضور در این میدان مهم و حضور حداکثری از اهداف این ویژه برنامه است. در «رهیافت»، ۶۰ پوستر متنوع با بهره‌گیری از شعارهای انتخاباتی طراحی شده و هم‌وطنان را به حضور در پای صندوق‌های رای، تشویق و ترغیب می‌کند.

علاقه‌مندان و کسانی که دوست دارند از این تولیدات تصویری در فضای مجازی استفاده کرده و با بازنشر آن در صفحات خود ملت بزرگ ایران را به حضور در انتخابات پیشرو تشویق کنند، می‌بایست به فضای مجازی و شبکه اجتماعی فرهنگ‌سرای اندیشه به آدرس farhangsara.andishe مراجعه کنند.
نظر شما