پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۶۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
فرهنگ‌سرای سرو در شب میلاد امام رضا(ع) ویژه‌برنامه «آفتاب هنر» را برگزار کرده و از پنج بانوی موفق ایرانی تجلیل می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت دهه کرامت و همزمان با شب میلاد امام رضا علیه السلام ویژه‌برنامه «آفتاب هنر» از سوی فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.
 
این برنامه آیین تجلیل از بانوان موفق کشورمان است که با هدف الگوسازی و معرفی مفاخر هنری کشورمان از سوی فرهنگ‌سرای سرو طراحی شده است. 

در این ویژه‌برنامه از شهين اوجاق عليزاده دكترای زبان وادبيات فارسی و استاد دانشگاه، فريسا نكومنش‌راد خلبان، قهرمان و عضو تيم ملي قايقرانی جمهوری اسلامی ايران، شيرين نيرومنش استاد دانشگاه و متخصص زنان و زايمان، گيتی خامنه، مجری باسابقه صدا و سيما و مرحومه مهری سويزی ریيس پيشين سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و استاد تعليم و تربيت، تقدیر می‌شود.
 
ویژه‌برنامه «آفتاب هنر» با حضور چهره‌های نام‌آشنای دیگری نظیر مجید قناد، بنفشه‌خواه، لاله افتخاری، مینا بیابانی و ... روز دوشنبه ۳۱ خرداد از ساعت ۱۴:۳۰ به میزبانی فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی: خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88881789 تماس بگیرند.
نظر شما