جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۶۳۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
آیین تجلیل از شهدا و جانبازان گردان تخریب به مناسبت فرارسیدن 31 خرداد سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

تجلیل از مقام شهدای گردان تخریب همزمان با سالروز شهادت شهید چمرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سید احمد موسوی مسوول دبیرخانه دائمی ویژه برنامه "مهرآیین" مستقر در فرهنگسرای خاتم(ص) با اعلام این خبر گفت: این برنامه که با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری مناطق 22 گانه اجرا می شود دومین بخش از ویژه برنامه مستمر و فراگیر مهرآیین شهدای انقلاب اسلامی در سال جدید است که به گرامیداشت مقام 26شهید و جانباز گردان تخریب اختصاص دارد.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) افزود: آیین تجلیل از شهدای گردان تخریب و تکریم خانواده آنان به صورت همزمان روز دوشنبه 31 خرداد همزمان با سالروز شهدات سردار بزرگ اسلام شهید دکتر مصطفی چمران در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حضور در منزل شهیدان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این برنامه از سوی مدیریت فرهنگی هنری مناطق 22گانه و هم چنین به همت فرهنگسراهای رضوان و رسانه و مشارکت سپاه و بسیج و با حضور مدیران فرهنگی هنری، ائمه جماعات، نمایندگان شهرداری ها و نهادهای محلی برگزار و با اهدای لوح تقدیر، تصویر شهید و فرش بهشت - قطعه متبرک بارگاه امام رضا علیه السلام- به خانواده شهدا، و هم چنین اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه به جانبازان، از مقام شهیدان و جانبازان تجلیل می شود.

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) با اشاره به همکاری نهادهای منطقه ای و محلی در اجرای این برنامه اظهار داشت: نیروی انتطامی به ویژه کلانتری های مناطق، سپاه پاسداران و بسیج ، نیروهای مردمی و معتمدین محلی در اجرای این برنامه همکاری ارزنده ای با مدیریت فرهنگی هنری مناطق و فرهنگسراها دارند و برنامه مهرآیین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

موسوی در باره اهداف برنامه مهرآیین گفت: ویژه برنامه مهرآیین چند سالی است با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود و تبدیل به یکی از برنامه های مستمر و راهبردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

گفتنی است در این ویژه برنامه از مقام شهیدان والامقام اکبر مددی، محمود حافظی، هوشنگ نوری، سیدروح الله گلستان هاشمی، برادران حسن و علی شفیعی، محمدرضا فراهانی، علی افکاری، احمد فروتن، اسمعیل اصغری، سید امیر ساداتیان، برادران مجتبی و جمال رضایی، احمد نیکوکلام، عباس یوسف بیگی، محمد قزلباش، عزت الله قهرمانی، مصطفی جداری، ابوالفضل سرلک، علی شاملو، ابوالقاسم کندی و جانبازان سرافراز امیر ذبیحی، محسن معصوم، محسن اله وردی، محمد نعیم آبادی و علی آژیر، تجلیل خواهد شد.

مطالب مرتبط
نظر شما