جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۶۶۵۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
فرهنگ‌سرای امید با مشارکت شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا(ع)، کلیپ «بهار قلب ما» را به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) تولید و منتشر کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، باشگاه نوجوانی پیرنگ فرهنگ‌سرای امید در ادامه تولیدات خود، به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا(ع) سومین تولید تصویری خود به نام «بهار قلب ما» را تولید و منتشر کرده است. 

باشگاه نوجوانی پیرنگ که به همت فرهنگ‌سرای امید تأسیس شده، پس از چندین مرحله استعدادیابی و کشف علاقه‌مندی اعضای خود، گروه سرودی را با حضور نوجوانان تشکیل داده است. این گروه تا کنون تولیدات تصویری متنوعی را در مناسبت‌های مختلف تولید کرده است که از آن جمله می‌توان به «مراد جهان» به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و «سلام بر قدس» به مناسبت روز قدس اشاره کرد. 

فرهنگ‌سرای امید با مشارکت شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا(ع) (قطارهای ۵ ستاره نور) در جدیدترین تولید خود و در آستانه سالروز ولادت امام هشتم، «بهار قلب ما» را تولید و منتشر کرده است. نوجوانان پیرنگی در سفری از تهران به مشهد و در حرم علی بن موسی‌الرضا(ع) این سرود را با حال و هوایی معنوی ضبط کرده‌اند. 

عوامل تولید «بهار قلب ما» عبارت‌اند از: تهیه‌کننده و کارگردان: سجاد ساجدی، شاعر: محمدجواد اللهی‌پور، آهنگساز: رضا حق‌گوی و مربی فنی: امیر نجاتی.

نظر شما