شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۷۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
شهردای منطقه غُبيری بيروت به مناسبت گرامیداشت دهه كرامت، بوستانی را به نام "امام رضا (ع)"؛در این منطقه از بیروت افتتاح کرد.
افتتاح بوستان امام رضا)ع) در منطقه غُبيریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، تلاوت آياتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی دو كشور همراه با اجرای برنامه های هنری توسط گروه سرود مؤسسه پيشاهنگی "المهدی" بخش آغازین این مراسم بود.

در ادامه این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمين سيد عيسی طباطبايی وكيل شرعی امام خامنه ای در لبنان، دكتر عباس خامه يار رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به نمايندگی از سفير كشورمان و جمعی از شخصيت های فرهنگی و اجتماعی و مدیران شهری شهرداری های بیروت برگزار شد؛ معن خليل، شهردارمنطقه غبيری در سخنانی ضمن معرفی حجت الاسلام و المسلمين «سيد عيسی طباطبايی» به خدمات ارزنده وی طی سال های طولانی اقامت در لبنان اشاره کرد.


افتتاح بوستان امام رضا)ع) در منطقه غُبيری

سپس حجت الاسلام و المسلمين نزار سعيد به نمايندگی از حجت الاسلام و المسلمين سيد عيسی طباطبايی درسخنانی گفت: مقاومت همواره مسير حركت ما بوده و خواهد بود و ما همواره در كنار ملت لبنان باقی خواهيم ماند.

افتتاح بوستان امام رضا)ع) در منطقه غُبيری

نزار سعید همچنين از اقدام ارزشمند شهرداری غبيری در نام گذاری بوستانی به نام مبارك حضرت امام رضا "عليه السلام" قدردانی كرد.

افتتاح بوستان امام رضا)ع) در منطقه غُبيری

گفتنی است؛ اهدا لوح سپاس از سوی شهرداری غبيری به حجت الاسلام و المسلمين سيد عيسی طباطبايی و احتزاز پرچم سبز مزین با نام مقدس امام رضا(ع) در ميان اين بوستان بخش پایانی این مراسم افتتاح بود.

نظر شما