پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۸۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
فیلم اختتامیه «کن» معرفی شد
فیلم «او اس اس 117: از آفریقا با عشق» ساخته نیکولاس بدوس به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره کن ۲۰۲۱ معرفی شد.
«از آفریقا با عشق» در جشنواره فرانسوی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم «از آفریقا با عشق» ساخته نیکولاس بدوس با بازی ژان دوژردن بازیگر برنده جایزه اسکار و پیر نینی به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کن ۲۰۲۱ معرفی شد.

فیلم جاسوسی فرانسوی ساخته نیکولاس بدوس با عنوان «او اس اس ۱۱۷: از آفریقا با عشق»، با بازی ژان دوژردن هنرپیشه دارنده اسکار، دفتر جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ را در ۱۷ جولای در سالن گراند لومییر می بندد.

سومین قسمت «از آفریقا با عشق» به نویسندگی فیلمنامه «ژان فرانسوا هالن» اولین نمایش جهانی خود را در کن در بخش «نمایش نهایی» به خواهد داشت.

بدوس نویسنده و کارگردان فرانسوی برنده جایزه سزار است که کمدی رمانتیک او با عنوان «La Belle Époque»(اوقات خوب)، در سال ۲۰۱۹ در بخش غیر رقابتی کن اکران شد.

بر اساس این گزارش به نقل از اسکرین دِیلی ، « از آفریقا با عشق» در ابتدا برای اکران در فرانسه در ماه فوریه برنامه ریزی شده بود اما به دلیل ادامه همه گیری کرونا به تأخیر افتاد. گائومنت که فروش آن را نیز بر عهده دارد، حالا این فیلم را در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۲۱ در سینماهای فرانسه اکران می کند.

اسپایک لی(رئیس هیات داوران)، ملانی لوران، متی دیاپ، جسیکا هوسنر، مایلن فارمر، طاهر رحیم، کلبر مندوزا، سانگ کانگ هو و مگی جیلنهال اعضای هیات داوران جشنواره کن امسال را تشکیل می دهند.

رویداد امسال با نمایش «آنت» ساخته لئوس کاراکس آغاز بکار می‌کند.

جشنواره بین المللی فیلم کن از ۶ تا ۱۷ جولای برگزار خواهد شد.
مطالب مرتبط
نظر شما