پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۹۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
ویدیوکلیپ "دروغ بزرگ" شامل بیانات مهم رهبر حکیم انقلاب به مناسبت روز افشای حقوق بشر آمریکایی، از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، " دروغ بزرگ " عنوان پنجاه و سومین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدویی" نشان " است که همزمان 12 تیر روز افشای حقوق بشر آمریکایی توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.
شعار حقوق بشر از آن دسته شعارهای آرمانی است که می‌تواند هر فردی را در سراسر دنیا تحت تأثیر قرار دهد، حق برابری و بهره‌برداری از تمام منابع دنیا و زندگی در صلح برای تک‌تک افراد یک رؤیای سپید و یک آرزوی شیرین است که امروز برخی ابرقدرت‌ها با دادن آدرس غلط و سوءاستفاده از فطرت سعادت خواه بشری از آن به نفع منافع خود بهره می‌برند.در این میان هر کشوری اگر برخلاف مسیر آنها حرکت کند و پرچم بر زمین‌مانده عدالت را برافرازد آسیب جدی‌ای می‌بیند، آسیبی که هشت سال جنگ تحمیلی، فدا شدن هفده هزار شهید در کشتار وحشیانه منافقان، حمله به پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر و ترور شهید سلیمانی و فخری زاده تنها بخشی از آن است. این شماره از نشان به بازخوانی بیانات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون ادعاهای دروغین آمریکا درخصوص حقوق بشر و ضرورت افشای این ادعاهای دروغین و همچنین به شرح جنایات آمریکا در اقصی نقاط جهان می پردازد.

مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» به طرح بیانات رهبر انقلاب اسلامی در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.
علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس  Farhangsara_ebne_sina  مراجعه فرمایند.

مطالب مرتبط
نظر شما