جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۰۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کانون جهادی «همسایه» به دبیری حمید حقیقی توسط مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان برگزیده «کانون ماه» در تیرماه ۱۴۰۰ معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کانون جهادی «همسایه» به دبیری حمید حقیقی توسط مرکز مشارکت‌های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان برگزیده «کانون ماه» در تیرماه ۱۴۰۰ معرفی شد. مراسم تقدیر از این کانون روز دوشنبه ۱۴ تیرماه با حضور مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ و در میان جمعی از اعضای کانون و کارکنان این منطقه در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار شد. 

حمیدرضا خونوئی مدیر مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری در این مراسم گفت: کانون‌های جهادی از تابستان سال ۱۳۹۹ به صورت رسمی در سازمان شروع به فعالیت کردند. در ابتدای کار با توجه به شرایط حاد کرونایی چهار کانون در مناطق راه‌اندازی شد و امروز حدود ۲۰ کانون جهادی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران زیر نظر فرهنگ‌سراها در حوزه‌های اطعام کریمانه، معیشت مؤمنانه، بهداشت، آموزش و اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.
 
وی افزود: کانون جهادی پویش «همسایه» نیز یکی از کانون‌های بسیار فعال در زمینه اطعام کریمانه است. این کانون از نیمه دوم سال گذشته با توجه به امکانات اختصاصی فرهنگ‌سرای اشراق در حوزه طبخ غذا فعالیت خود را آغاز کرده و روزهایی در هفته به طبخ و توزیع غذا و بن نان میان نیازمندان در سطح شهر تهران و حومه می‌پردازد. پیوستگی و استمرار و انسجام این کانون در این کار خیر بسیار قابل ستایش است.

خونوئی در پایان گفت: «کانون ماه» برنامه‌ای است که در هر ماه به معرفی و تقدیر از یک کانون فعال می‌پردازد. 

رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ نیز در ادامه عنوان کرد: زحمات و تلاش‌های خودجوش و اقدامات موثر کانون جهادی «همسایه» در کلام نمی‌گنجد. همت والا در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان برای توسعه و ترویج این اقدامات خداپسندانه علاوه بر خیر معنوی یک فعالیت مؤثر فرهنگی و اجتماعی است که آقای حمید حقیقی و گروه جهادی ایشان به درستی آن را انجام می‌دهند. روحیه متعالی و جهادی کانون همسایه موجب شده همکاران ما در منطقه نیز ساعت‌ها پس از اتمام کار در کنار این گروه همکاری داشته باشند. 

کانون جهادی «همسایه» برگزیده «کانون ماه» در تیرماه ۱۴۰۰ شد

کانون جهادی «همسایه» برگزیده «کانون ماه» در تیرماه ۱۴۰۰ شد
مطالب مرتبط
نظر شما