پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۱۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
اصغر فرهادی که با فیلم سینمایی قهرمان در جشنواره کن حضور دارد در فرش قرمز این رویداد بیان کرد که فیلم به فیلم عمیق تر می‌شود.
اولین اظهارات اصغر فرهادی در کن/ فیلم به فیلم عمیق‌تر می‌شوم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اصغر فرهادی و بازیگران فیلم سینمایی «قهرمان» دقایقی پیش در مراسم فرش قرمز هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن حضور پیدا کردند.

وی درباره برگزاری جشنواره با بیماری کرونا بیان کرد: با این بیماری که وجود دارد، تصورم این بود که برگزاری جشنواره کار سختی باشد ولی کارها به خوبی انجام شده، دست‌اندرکاران موضوع را کنترل کرده‌اند و همه چیز عادی پیش می‌رود.

فرهادی در بخش دیگر از صحبت‌هایش اظهار کرد: گرچه فیلم‌هایم در مسیر مشابهی هستند اما با هر فیلمی که می‌سازیم دنیای جدیدی کشف می‌کنیم، زوایایی که قبلاً فرعی بودند و شاید به آن کمتر می‌پرداختیم، به موضوع اصلی تبدیل می‌شود و گرچه همان مسیر را می‌رویم ولی عمیق‌تر می‌شویم. ادعایم این است که آدم باید فیلم به فیلم عمیق‌تر شود.

بر اساس این گزارش به نقل از خبرنگار مهر، فرهادی در پاسخ به این سوالکه در اجتماعی که زندگی می‌کنیم تعریف خوب و بد بسیار سخت شده است و آیا شما سعی در نشان دادن این موضوع داشتید، بیان کرد: هدف اصلی من در نوشتن داستان این نبوده و این موضوع به طور ناخودآگاه در داستان وجود دارد. چون بین خوبی و بدی خط مشخصی وجود ندارد یک فاصله‌ای است که تشخیص آن سخت می‌شود.

وی تاکید کرد: نیت اول من این بود که یک قصه را خوب تعریف کنم همیشه با این موضوع شروع می‌کنم که قصه‌ای را که در ذهنم است به بهترین شکل تعریف کنم، این مهمترین هدف در قدم اول است تا تماشاگر هیچ جای فیلم خسته نشود.

سپس امیر جدیدی بازیگر اصلی این فیلم هم درباره کار با اصغر فرهادی بیان کرد: کار با آقای فرهادی فوق‌العاده است هم از او هنر یاد می‌گیریم و هم مهمتر از آن اخلاق و انسانیت را.

وی درباره حضورش در جشنواره کن هم بیان کرد: حضور در این رویداد بسیار برای من لذت‌بخش است. باعث افتخار است که در این جشنواره هستم به ویژه با فیلم اصغر فرهادی.
مطالب مرتبط
نظر شما