جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۲۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
در آستانه عید سعید قربان تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی سراج برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج در فرهنگ‌سرای قرآنبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج با تجلیل از برگزیدگان دو‌شنبه ۲۸ تیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در آستانه عید سعید قربان و در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج برای نخستین بار به صورت غیرحضوری و آنلاین به همت فرهنگ‌سرای قرآن برگزار شد که در این دوره شرکت کنندگان از سراسر مناطق شهری تهران در آن به صورت همزمان حضور داشتند.

ثبت نام این دوره از مسابقات در ماه مبارک رمضان و با یک رشته قرائت تحقیق در دو بخش زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال آغاز و مرحله مقدماتی و نهایی آن در خردادماه انجام شد.

از آثار و تلاوت‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره در مرحله مقدماتی با داوری سعید رحمانی تعداد ۶۸ تلاوت برگزیده و به مرحله نهایی راه یافته و در نهایت ۱۰ نفر به عنوان برگزیده نهایی مسابقات شناخته شدند.

با توجه به اوج گیری بیماری کرونا و مشخص نبودن پایان محدودیت‌ها، فرهنگ‌سرا در نظر دارد به دلیل جلوگیری از تأخیر طولانی اهدای جوایز برندگان ، مراسمی را به صورت کاملا محدود و با جمعیت زیر ۲۰ نفر برگزار کند. 

این مراسم روز دوشنبه ۲۸ تیر از ساعت ۱۱ در سالن حبل المتین فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
نظر شما