پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۲۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جشنواره «زی بازی» را در قالب ویژه‌برنامه «عصرانه‌های شادی» شامل مسابقات و تولیدات ویژه در فضای مجازی برای خانواده‌ها برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ایمان کُرد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل درباره این برنامه گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همه‌ساله و با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان برنامه‌های ویژه‌ای در ساعات عصر که شهروندان برای استفاده از هوای مفرح بوستان‌ها و فرهنگ‌سراها مراجعه می‌کنند با عنوان «عصرانه‌های شادی» پیش‌بینی می‌کند و تقریباً برند شناخته‌شده‌ای برای شهروندان محترم تهرانی است. این برنامه امسال هم با امید به کاهش میزان همه‌گیری و تسریع در واکسیناسیون پیش‌بینی شد، اما با توجه به گسترده‌تر شدن همه‌گیری ویروس و ورود تهران به پیک پنجم و وضعیت قرمز همه‌گیری این برنامه به صورت حضوری اجرا نمی‌شود.

کرد ادامه داد: از آنجا که رسالت فرهنگی تعطیل ناشدنی است، سازمان فرهنگی هنری تصمیم گرفت دو بخش عمده این برنامه یعنی آموزش خانواده‌ها و سرگرمی و بازی فرزندان را در فضای مجازی اجرا کند و حداقل از ۲۶ تیر ماه تا ۱۵ مرداد ماه برای شهروندان برنامه‌های سرگرم‌کننده اجرا شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و دبیر این برنامه افزود: جشنواره «زی بازی» با شرکت حدود ۱۰ هزار نفر از نوجوانان ۹ تا ۱۶ سال و در قالب مسابقه بازی‌های رومیزی برگزار می‌شود. در این مسابقه روزانه ۴۰ نفر تقدیر خواهند شد و نفرات برتر هم به فینال این جشنواره راه می‌یابند. در مجموع نزدیک به یک میلیارد ریال به نفرات برتر هدایای ویژه اختصاص خواهد یافت.

کرد افزود: همزمان با اجرای این مسابقه، محتوای دیگری در قالب کلیپ سخنرانی کارشناسان تربیت دینی برای والدین در دسترس خانواده قرار خواهد گرفت و خانواده‌ها می‌توانند با پاسخگویی به پرسش مطرح‌شده درباره این محتواها در مسابقه مربوط شرکت کنند.

جشنواره زی بازی از ۲۶ تیر ماه به مدت ۲۰ روز مستمر در فضای مجازی برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.saaland.ir در این مسابقه شرکت کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با فرهنگ‌سرای نزدیک به محل سکونت خود یا شماره تلفن‌های ۱۸۳۷ و ۲۲۶۷۱۷۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما