سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۳۴۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
انتشارات عهد مانا در آستانه عید غدیر، اثر جدیدی را با نام «درنگ» و با موضوع ره‌یافتگان به مکتب امام علی (ع) روانه بازار کرد.
«درنگ» منتشر شد/ سرگذشت 5 تن از ره‌یافتگان به مکتب امیرمؤمنان (ع)
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، در آستانه عید بزرگ غدیر، انتشارات عهدمانا سرگذشت گرویدگان به مکتب حضرت علی علیه السلام را در اثری به نام «درنگ» منتشر کرد.

گاهی باید ایستاد و مسیر پشت سر و راهِ پیشِ رو را کاوید و بررسی کرد. شاید خطا آمده باشیم، شاید حرف‌هایی باشد که گوش‌هایمان با آن بیگانه است و باید بشنویم. شاید سخنانی باشد که به گوشمان نرسانده باشند و بدون آن، طی طریق ممکن نباشد؛ و ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و ارزش درنگ، اینجا مشخص می‌شود. اگر مسیر را اشتباه آمده باشیم چه؟!

«درنگ» تأملی است در مسیر شناخت؛ گزارش‌هایی است از لحظه‌ها و بزنگاه‌هایی که راویانش آنجا فهمیده‌اند «چشم‌ها را باید شست، جور دیگر باید دید...»

کتاب درنگ، سرگذشت کوتاه پنج تن از ره‌یافتگان به مکتب امیرمؤمنان، علی علیه‌السلام است که راویان آن، علت گرایش خود را به مکتب علی علیه‌السلام روایت کرده‌اند و سختی‌ها و شیرینی‌های این مسیر را برشمرده‌اند.

یکی از این راویان، در شب عید غدیر خم سال ۱۳۸۴ به دست عوامل وهاب ترور شد و این شهادت، سندی ماندگار بر مظلومیت یاوران امیرالمؤمنین (علیه السلام) بود.

کتاب «درنگ» به همت پایگاه اطلاع‌رسانی استبصار تدوین شده و انتشارات عهدمانا، آن را در ۹۶ صفحه رقعی با قیمت ۲۰هزار تومان منتشر کرده است.

برچسب ها: عیدغدیر ، غدیر ، امام علی ، درنگ
نظر شما