جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۳۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کتاب مسیح اسلام، داستان‌هایی کوتاه از فضائل امیرالمومنین در منابع اهل‌سنت در آستانه عید غدیر به چاپ رسید و در مدت ۱۰ روز، چاپ هشتم خود را پشت سرگذاشت.
داستان‌هایی کوتاه از
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، با گذشت نزدیک به 10 روز از انتشار کتاب «مسیح اسلام» این اثر به چاپ پنجم رسید.

مسیح اسلام دومین تجربه علی قهرمانی با انتشارات کتاب جمکران است و کتاب قبلی او با عنوان «فاطمه علی است» نیز در مدت کوتاهی به تیراژ 23 هزار نسخه رسید.

کتاب مسیح اسلام، داستان‌هایی کوتاه از فضائل امیرالمومنین در منابع اهل سنت در آستانه عید غدیر به چاپ رسید و در مدت 10 روز، چاپ هشتم خود را پشت سرگذاشت. مطالعه و پژوهش در بیش از 300 منبع تاریخی و حدیثی اهل سنت و نگارش کتاب در قالب داستان و با قلمی روان و جذاب در بیان فضائل مولی الموحدین علی علیه السلام از ویژگی‌های این کتاب است. کتابی که هر داستانش فضائلی بی بدیل از اسدالله الغالب نقل کرده و شور و شعف را مهمان دل عاشقان و محبان مولا علی علیه السلام می‌کند.

همچنین «مسابقه غدیرانه» با همکاری «مؤسسه کتاب رسان، انتشارات کتاب جمکران، خیریه زیارت و نشر جمال» در ایام غدیر برگزار شده است. در این مسابقه که با جایزه 20 میلیون تومانی همراه است کتاب «مسیح اسلام» و «قهرمان غدیر» محورهای مسابقه غدیرانه هستند.

علاقه مندان می‌توانند با خرید کتاب با 30% تخفیف و دریافت کد شرکت در مسابقه، به سؤالات پاسخ داده و در مسابقه بزرگ غدیرانه با جمعاً 20 میلیون تومان جایزه شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت کتاب، کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه می‌توانند به سایت کتاب جمکران به آدرس www.ketabejamkaran.ir مراجعه کنند.
نظر شما