جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۴۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
به منظور نهادینه سازی سنّت‌های عید غدیر خم و اشاعه فرهنگ ولایتمداری، خانواده‌ها با کمک هم، با آماده کردن محیط خانه‌ها برای پذیرايی در سالروز ولایت حضرت علی (ع)، در قالب برنامه «مولای غدیر» به استقبال سالروز ولایت امیرالمومنین علی (ع) می روند.
ویژه‌برنامه استقبال از جشن‌های خانگی سالروز ولادت امیرمومنان علی (علیه السلام)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهدی وکیل پور مشاور رییس و مدیر کل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اشاره به لزوم احیای سیره ائمه معصومین در بزرگداشت عیدغدیر به عنوان بزرگترین عید شیعیان افزود: به منظور جریان سازی اجتماعی برای ترویج فرهنگ همدلی و شور و نشاط در بستر خانواده‌ها، ویژه‌برنامه «مولای غدیر» با شعار #من-عاشق-مولای-غدیرم، در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی، آذین بندی، تزیین و نظافت محیط خانه و نصب پرچم در نمای بیرونی منازل توسط اعضای خانواده، طبخ بهترین غذا در حد توان خانوار در روز عید غدیر، تهیه هدیه و عیدی در حد توان پدر خانواده برای همسر و فرزندان را از جمله بخشهای این برنامه اعلام کرد که خانواده می‌توانند عکس‌هایی از اینگونه اقدامات را جهت شرکت در برنامه «مولای غدیر» به شماره واتساپ 09216545784 ارسال، تا در صفحه مجازی  «امیدهای فردا» منتشر شود.

وکیل پور ادامه داد: خانواده‌ها همچنین می توانند اقدامات خود را به مناسبت عید ولایت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با هشتک‌های #مولایغدیر#همیشه _امیر#منعاشقمولایغدیرم ،
بارگذاری و در صفحۀ «امیدهای فردا» به نشانی @omidhayefarda را منشن یا تگ کنند.

دبیر قرارگاه جهادی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تولید و انتشار عکس نوشته با موضوع غدیر خم، تولید محصول مجازی استوری موشن و ویدئوکلیپ با رویکرد نقش هر یک از مشاغل در اشاعه فرهنگ ولایت، تولید محصول مجازی در قالب های مختلف و انتشار آن در صفحات مجازی، همچنین جذب مشارکت‌های مردمی در تهیه بسته‌های ارزاق و کمک معیشتی برای ایتام سادات، تهیه بسته «حدیث نگار» امیرالمومنین (ع) جهت انتشار در فضای مجازی و شابلون نگاری شعار "#منعاشقمولای_غدیرم" در طول دهۀ ولایت با همکاری فرهنگ‌سراهای شهر تهران را از دیگر بخشهای برنامه «مولای غدیر» عنوان کرد.

به گفتۀ رییس کار گروه فعالیت‌های داوطلبانه ستاد «خادم منتظر» شهرداری تهران، تبلیغات این برنامه علاوه بر فضای مجازی، در سازه های تبلیغاتی شهری و بخصوص عرصه های پل نصب می شود.

وکیل پور، زمان اهدای جوایز برگزیدگان برنامه را هفته دوم مرداد ماه سالجاری اعلام کرد که پس از ارزیابی هیات داوران، لوح تقدیر و جوایز نقدی به برگزیدگان بخشهای مختلف برنامه اهداء می شود.

دبیرخانه ویژه برنامه «مولای غدیر» درخیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزاردر فرهنگ‌سرای اخلاق (شماره 33355036) قرار دارد.


مطالب مرتبط
نظر شما