پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۴۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
فرهنگ‌سرای اندیشه همزمان با عید غدیر، پویش مجازی «برادرانه» را ایجاد کرده است تا روحیه اتحاد و همدلی بین مسلمانان را تقویت کند.
پویش «برادرانه» در فرهنگ‌سرای اندیشه راه افتاد
به گزارش پایگاه خبری فرهنگ و هنر، عید غدیر بزرگترین روز برای شیعیان و عید ولایت است. روزی که پیامبر مکرم اسلام، امیرالمومنین، امام علی (ع) را به عنوان وصی و جانشین پس از خود برای امامت مسلمانان معرفی کردند.

بستن عقد اخوت و برادری بین مسلمانان یکی از سنت‌های قدیمی است که از صدر اسلام وجود داشته و بسیاری از مسلمانان برای اینکه اتحاد و دوستی خود را نشان بدهند، با یکدیگر عقد برادری می‌بستند.

همزمان با عید بزرگ ولایت عید غدیر، فرهنگ‌سرای اندیشه با راه‌اندازی پویش «برادرانه» تلاش کرده تا ضمن احیای سنت بستن عقد اخوت بین شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) روحیه همبستگی و اتحاد میان مسلمانان جهان را تحکیم ببخشد.

این پویش مجازی در قالب ویژه‌برنامه «برادرانه» و «آیینه با آیینه» بوده و در آن علاقه‌مندان می‌توانند فیلم یک دقیقه‌ای و یا عکس خود در کنار یکی از برادران دینی که عقد اخوت بسته‌اند را برای فرهنگ‌سرای اندیشه و شماره‌ واتساپ 09037468487 به همراه شماره تماس و مشخصات کامل فردی ارسال کنند.


نظر شما