جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۴۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
به مناسبت گرامی‌داشت عید سعید غدیرخم؛
مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم، ویژه برنامه‌های «مولای غدیر» را در فضای مجازی برگزار می‌کنند.
ویژه برنامه‌های مجازی «مولای غدیر» برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراکز فرهنگی هنری منطقه5، به منظور گرامی‌داشت عید سعید غدیرخم عید بزرگ ولایت، ویژه برنامه‌های مجازی را تحت عنوان «مولای غدیر» را با شعار محوری "من عاشق مولای غدیرم" در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌کنند.


از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نمایشگاه مجازی کتاب با معرفی آثار برتر با موضوع واقعه غدیر، مروری بر ولایت حضرت علی (ع)، بازخوانی خطبه گهربار غدیر، برشی از سخنرانی ها و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص غدیرخم، کتابت اسماء و القاب مبارکه حضرت علی (ع) به خط معلی، کلام بزرگان در خصوص واقعه تاریخی غدیرخم، شعرخوانی، دکلمه و قصه گویی ویژه کودکان و نوجوانان و ... و همچنین برگزاری ویژه برنامه «کمک مومنانه» به منظور یاری به افراد نیازمند و خانواده های بد سرپرست در مناطق محروم با مشراکت خیرین و نیکوکاران منطقه اشاره کرد.


علاقه‌مندان برای مشاهده این برنامه‌های مجازی می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای فردوس به نشانیferdos.farhangsaraa@   و دیگر صفحات مجازی مراکز منطقه 5 مراجعه کنند.



نظر شما