پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۷۴۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
فراخوان ارسال مقاله در سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران منتشر شد.
فراخوان ارسال مقاله سمپوزیوم صد سال گردشگری ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علاقه مندان برای ارسال مقاله در سمپوزیوم ملی یکصد سال گردشگری ایران فرصت دارند از بیستم تیرماه لغایت بیستم شهریور ماه سال جاری آثار خود را ارسال کنند.

با توجه به اینکه این سمپوزیوم در قالب کارگروه‌های تخصصی با سخنرانی کارشناسان درباره سیر تاریخی سفر، گردشگری، مهمان‌نوازی و حمل و نقل در قرن ۱۴ دنبال شد، محورهای آن در قالب بررسی سیر تاریخی تحولات و توسعه ملی یکصد سال گذشته در رابطه با سفر و حمل و نقل، اقامت و مهمان نوازی، پذیرایی غذا و نوشیدنی، جابجایی مقاصد گردشگری، خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت...

کلیه علاقمندان از جمله دانشجویان، استادان، پژوهشگران و فعالان عرصه گردشگری می‌توانند آخرین یافته‌های علمی، پژوهشی کاربردی و مروری خود را در قالب مقاله و منطبق با محورها و دستورالعمل‌های ارائه مقاله و بر اساس شرایط ارسال آن به دبیرخانه این سمپوزیوم ارسال کنند.

در این سمپوزیوم مقاله به دو زبان فارسی و انگلیسی مورد پذیرش قرار می‌گیرد و چکیده و متن مقاله یکجا دریافت می‌شود؛ همچنین تنها مقالات با کیفیت علمی بالا پس از داوری جهت ارائه انتخاب می‌شود. حداکثر تعداد صفحات مقاله کامل در کل هجده صفحه است؛ همچنین فرد فرستنده مقاله به عنوان مسئول مکاتبات مقاله است و ارسال مقاله از طریق ایمیل و ثبت در سایت امکان پذیر است.

علاقه مندان جهت شرکت در این فراخوان فرصت دارند از بیستم تیرماه لغایت بیستم شهریور ماه سال جاری آثار خود را ارسال کنند؛ همچنین آثار ارسالی به دبیرخانه در تاریخ سی ام شهریور ماه داوری می‌شود. تاریخ برگزاری این سمپوزیوم بیست و هفتم و بیست و هشتم مهرماه است.

بر اساس این خبر به نقل از مهر، نخستین سمپوزیوم یکصد سال گردشگری ایران با تشکیل ۱۳ کارگروه تخصصی به همت شورای هماهنگی سازمان‌های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پارک علوم و فناوری‌های فرهنگی، کمیته ملی ایکوم، جامعه گردشگری الکترونیکی ایران و با حمایت و همکاری دانشگاه تهران، دانشگاه اصفهان، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد گردشگری پروفسور جعفری، کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران، ستاد گردشگری شهرداری تهران و تشکلهای تخصصی و صنفی گردشگری از روز ۲۷ مهر ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.
نظر شما