پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۷۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
همزمان با سالروز بزرگ‌ترین عید شیعیان، کاروان موتوری و خودرویی «راهیان غدیر» پنجشنبه هفتم مردادماه از ساعت ۹ در حد فاصل میدان شهدا تا میدان تجریش به حرکت در می‌آید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم بزرگ‌ترین عید شیعیان، کاروان موتوری و خودرویی «راهیان غدیر» با ندای «علی(ع) ولی‌الله» پنجشنبه هفتم مردادماه از ساعت ۹ در حد فاصل میدان شهدا تا میدان تجریش به حرکت در می‌آید. 

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه پس از ثبت نام و اعلام نوع وسیله نقلیه از طریق تماس با شماره تلفن ٠۹۱۲۱۵۸۱۸۶۴، از ساعت ٨:٣٠ روز پنجشنبه هفتم مرداد در میدان شهدای تهران حضور می‌یابند و ضمن آشنایی با روند اجرای برنامه، پرچم و تی‌شرت منقش به شعار «علی(ع) ولی‌الله» را دریافت می‌کنند. سپس این کاروان از ساعت ۹ به حرکت در می‌آید.  

کاروان شادی «راهیان غدیر» در میادین امام حسین(ع)، ولی‌عصر(عج) و تجریش توقف داشته و برنامه‌های فرهنگی هنری در این میادین اجرا می‌شود. این کاروان یک ساعت قبل از اذان ظهر که بنا بر روایات، موعد معرفی حضرت امیر(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) است، با نوای «علی(ع) ولی‌الله» هم‌نوا می‌شوند و در محل میدان تجریش که پایان کاروان شادی خواهد بود، علاوه بر مداحی، سخنرانی و اجرای گروه سرود، مسابقه حضوری و اهدای جایزه به قید قرعه بین راکبان موتوری و راننده خودروها انجام خواهد شد و بسته‌های پذیرایی نیز بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.

دبیرخانه کاروان شادی «راهیان غدیر» در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، فرهنگ‌سرای اخلاق قرار دارد و شماره تلفن ۳۳۳۵۰۰۲۸ آماده پاسخگویی به سؤالات شهروندان است.
نظر شما