جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۷۵۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
فرهنگسرای سرو به کمک اقشار محروم می‌رود/
فرهنگسرای سرو در آستانه عید غدیرخم ویژه برنامه «همیشه امیر» را برای برپایی کمک مومنانه در روستاهای اطراف شهر تهران برگزار می‌کند

فرهنگسرای سرو به کمک اقشار محروم می‌رود/ برنامه‌هایی برای محرومیت زدایی در قالب «کمک مومنانه»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای سرو به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم و به منظور عمل به سنت حسنه امیرالمومنین علی علیه السلام، ویژه برنامه «همیشه‌امیر» را برای کمک‌رسانی به اقشار محروم و تامین نیازهای معیشتی آنان برگزار می‌کند.

این ویژه برنامه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک به نیازمندان و افرادی است که با شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند و در قالب کمک‌های مومنانه قرار می‌گیرد.

در ویژه برنامه جهادی «همیشه امیر» که به مناسبت ایام عید غدیر در مناطق محروم و روستاهای اطراف تهران برگزار می‌شود، بیش از ۱۰ برنامه تدارک دیده شده است.

«همه بر سفره علی می‌مانیم»، «همیار علوی»، «ضیافت و اطعام علوی»، «شادیانه‌های غدیر»، «نذر غدیر»، «افتتاح مرکز فرهنگی مهریار ۲» و ... از جمله برنامه‌هایی است که فرهنگسرای سرو به مناسبت عید غدیر برنامه‌ریزی کرده است.

توزیع گوشت گرم، پخت غذا و توزیع در بین نیازمندان و محرومین، اهدا هدایا به مناسبت عید غدیر، توزیع نان و ... در قالب ویژه برنامه «همیشه امیر» تدارک دیده شده است.

این برنامه ها طی روزهای 6 و7 مردادماه در روستاها و مناطق کم برخوردار اطراف تهران برگزار می‌شود.

براساس این گزارش خیرین و نیکوکاران که قصد کمک‌رسانی به محرومین را دارند می‌توانند کمک‌های مالی و معنوی خود را به فرهنگسرای سرو ارسال کنند.

علاقه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 88881879 تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
نظر شما