پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۱۷۵۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
کمیک‌موشن سریالی داستان یک سرزمین با نام هنری «فیلیستا» درباره فلسطین و قدس تولیدشده توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال که روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه برگزار شد، به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی برگزار شد. 

دوازدهمین دوره جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال در هشت محور اصلی «انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی» و «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» و بخش ویژه «روایت کرونا در فضای مجازی» برگزار شد. 

در بخش انقلاب اسلامی و مقاومت، کمیک‌موشن سریالی داستان یک سرزمین با نام هنری «فیلیستا» که به همت مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تولید و به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شده بود، به عنوان یکی از آثار برگزیده جشنواره معرفی شد. این مجموعه سه قسمتی از سه منظر به زندگی روزمره مردم سرزمین فلسطین و مشکلاتشان می‌پردازد.



مطالب مرتبط
نظر شما