شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
ویدیوکلیپ "ایمان شفاف" شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، " ایمان شفاف " عنوان پنجاه و ششمین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدویی" نشان" است که همزمان با هجدهم مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.
همانند بسیاری از روز‌های مهم تاریخ که به واسطه تحولات منحصر بفردشان معروف شده و در خاطر انسان‌ها باقی مانده اند، از سال ۱۳۹۶ به بعد روز هجدهم مرداد ماه نیز با نام و خاطره شهدای گرانقدر مدافع حرم پیوند خورد و همه خاطرات مرتبط با شهادت مظلومانه هزاران شهید ایرانی را از ابتدای انقلاب اسلامی دوباره زنده کرد.
طی سالیان گذشته تعداد زیادی از جوانان برومند کشورمان عاشقانه برای دفاع از حرم و مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق داوطلب شدند. جمع اندکی از آن‌ها توانستند خود را به سوریه و عراق برسانند و جمع فراوانی در صف انتظار باقی ماندند.
امروز رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم در مبارزه با تروریست‌های تکفیری، الگوی بسیاری از جوانان دهه هفتادی و هشتادی شده است.
به همین مناسبت در شماره جدید تولیدات ویدیویی "نشان" به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهدای مدافع حرم پرداخته شده است.
مجموعه تولیدات ویدیویی "نشان" به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.
علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس  Farhangsara_ebne_sina  مراجعه فرمایند.

مطالب مرتبط
نظر شما