پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۱۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
فرهنگ‌سرای رویش سی و ششمین قسمت موشن‌گرافیک «هم‌سایه» را با عنوان «شبکه نمایش خانگی» تولید و منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای رویش سی و ششمین قسمت موشن‌گرافیک «هم‌سایه» را با عنوان «شبکه نمایش خانگی» تولید و منتشر کرد. در این قسمت به آسیب‌های اجتماعی فرهنگی شبکه نمایش خانگی پرداخته می‌شود و این پدیده رسانه‌ای در ایام شیوع کرونا و کم رونق شدن سینماها به مخاطبان معرفی می‌شود.

موشن‌گرافیک «هم‌سایه» در این شماره اشاره دقیقی به برخی از ناهنجاری‌ها، پشت پرده زد و بندهای اقتصادی، منفعت‌طلبی‌ها و تقابل شبکه نمایش خانگی با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی دارد.

اشاره به ترویج خیانت در بین اعضای خانواده، عشق‌های چندضلعی، روابط آزاد و خارج از ازدواج، خانه‌های لوکس، زندگی تجملی و به موازات آن سرخوردگی جوانان، استفاده از زن به عنوان یک کالای تبلیغاتی، نمایش فرهنگی مدلینگ و فشن، پوشش ناهنجار، ترویج استفاده از مواد مخدر، عدم تشکیل خانواده و خانواده به عنوان عنصر مزاحم در مسیر پیشرفت و چندین مؤلفه و عنصر دیگر در فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی از موضوعاتی است که در موشن‌گرافیک «هم سایه» به آن پرداخته شده است.

شهروندان می‌توانند این موشن‌گرافیک را در ادامه مشاهده کنند و برای بهره بردن از سایر برنامه‌های مجازی فرهنگ‌سرای رویش به صفحه اینستاگرام این فرهنگ‌سرا به نشانی rouieshfarhangsara مراجعه کنند. همچنین شماره تلفن ۶۶۶۸۸۵۵۱ پاسخگوی سؤالات شهروندان است. 

نظر شما