جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۲۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
ویدیوکلیپ "دست استکبار" شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز مبارزه با تروریسم از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دست استکبار " عنوان پنجاه و هشتمین ویدیوکلیپ از مجموعه ویدیویی" نشان" است که همزمان با روز مبارزه با تروریسم توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.

هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در تقویم کشورمان به نام روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است. این روز، روز بزرگداشت شهادت دو اسوه دولتمردی و دو مومن به انقلاب و اسلام و امام(ره) است که تا پای جان در تحکیم آرمان‌های الهی ایستادند.

آمریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی، سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) را زیر چتر حمایت مالی، سیاسی و تبلیغی خود قرار داده و از جنایت های تروریستی آنان ضد مردم جمهوری اسلامی ایران حمایت کرد. این گروهک با شیوه قهرآمیز و قتل سیاسی، درصدد حذف فیزیکی عناصر کارآمد و طراحان فکری نظام برآمد تا با ایجاد خلأهای جدی در ارکان حساس کشور، شرایط سقوط جمهوری اسلامی ایران را فراهم سازد. شهدای محراب، شهدای هفتم تیر و هشتم شهریور، شهیدانی چون لاجوردی، قرنی و صیاد شیرازی، از جمله قربانیان تروریسم بودند که به دست منافقان به شهادت رسیدند. استکبار جهانی در برابر این فعالیت های تروریستی، نه تنها هیچ واکنشی از خود نشان نداد، بلکه از آن حمایت می کرد.

به همین مناسبت در شماره جدید تولیدات ویدیویی "نشان" به بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ادعای آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریسم  و همچنین به نقش دولت آمریکا در ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه پرداخته شده است.

مجموعه تولیدات ویدیویی "نشان" به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در آپارات به آدرس  Farhangsara_ebne_sina   مراجعه فرمایند


مطالب مرتبط
نظر شما